پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۷۱۰۶ مورد

یكشنبه ٥ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٨:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 139 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث این دانشگاه (MCMC)، ضمن خداقوتی به پرسنل، از این مرکز بازدید کرد و به صورت میدانی در جریان روند انجام امور قرار گرفت.

 

به گزارش وبدا، دکتر شاهین‌فر شامگاه 4 فروردین‌ماه 1402 به همراه دکتر دولت آبادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه و همچنین سنایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از این مرکز بازدید کردند و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران این سازمان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن سال نو را تبریک گفتند.

 

گفتنی است که سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان به مانند خیلی از واحدهای تابعه این دانشگاه، به صورت 24 ساعته فعال بوده و حتی در ایام تعطیلات نیز پرسنل این سازمان، آماده ارائه خدمات اورژانسی هستند.


بر اساس این گزارش، مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC)، یکی از واحدهای زیر مجموعه سازمان اورژانس است که مسئولیت برنامه ریزی و تصمیم سازی از طریق مراقبت های درمانی و همچنین نظارت شبانه روزی بخش اورژانس بیمارستان ها را بر عهده دارد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

یكشنبه ٥ فروردین ١٤٠٣ ساعت ١١:٤١ ق.ظ

عالی بود