پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۷۴۹۵ مورد

سه شنبه ٧ فروردین ١٤٠٣ ساعت ١٣:١٧ ب.ظ   ( بازدید : 42 نفر )

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با بیان اینکه این بیمارستان در تمام روزهای تعطیلات نوروزی فعال است و شبانه روزی با تمام امکانات خدمت رسانی می کند، افزود: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی در بیمارستان ها، 3 هزار و 702 خدمت به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

 

دکتر حسینی روز سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه 1403 در گفت و گو با وبدا با اشاره به اینکه در بازه زمانی 28 اسفند 1403 تا 5 فروردین امسال 929 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: 565نفر خدمات سرپایی شامل ویزیت پزشک عمومی و 364نفر بستری شدند.


 وی ادامه داد: در بازه زمانی اعلام شده 6 نفر در PICU بستری بوده اند و 91 خدمت نیز در بخش رادیولوژی به همین تعداد مراجعه کننده ارئه شده است. 


دکتر حسینی با بیان این که 2 هزار و 642 خدمت آزمایشگاه نیز ارائه شده است، عنوان کرد: بیماران سرپایی در این بیمارستان از هزار و 69 خدمت آزمایشگاهی و بیماران بستری نیز از هزار و 573 خدمت بهره مند شده اند.

 

 سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با بیان اینکه در ایام نوروز پرستاران و کادر درمان، خستگی ناپذیر و به صورت شبانه روزی حضور داشته و به بیماران خدمت رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در این بیمارستان به نحوی برنامه ریزی شده که هم استانی ها و میهمانان نوروزی، بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی، خدمات درمانی لازم و شایسته را دریافت کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.