پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۱۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۶۴۱ مورد

پنج شنبه ٩ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 44 نفر )

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام ۲۴۵ بازرسی توسط معاونت غذا و دارو از صنوف، داروخانه‌ها، مراکز تولیدی و... طی نوروز خبر داد و گفت: مردم شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

 

دکتر سید علی وکیلی روز چهارشنبه 8 فروردین‌ماه 1402 در گفتگو با وبدا با تشریح اقدامات نوروزی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: واحد دارو در طرح نوروزی ۱۱۴ بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه داشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه وتخد تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز بیش از ۳۰ بازدید را از مراکز بیمارستانی، صنوف و داروخانه ها انجام داده است، افزود: وارد نظارت بر فرآورده های طبیعی و سنتی بیش از ۴۰ بازدید از عطاری ها و داروخانه ها ثبت کرده است.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: توسط واحد نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی ۵۸ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده است.

 

دکتر وکیلی ادامه داد: مجموعا ۲۴۵ بازدید از صنوف، داروخانه ها، مراکز بیمارستانی، واحد‌های تولیدی و... توسط معاونت غذا و دارو تا هشتم فروردین انجام شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه طی ایام تعطیل نیز به شکایات مردمی رسیدگی می‌شود، گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ تخلفات مشاهده شده و شکایات خود را ثبت کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.