پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۱۷۶۰ مورد

شنبه ١٨ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٢:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 143 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه جمعی از معاونان و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این دیدار که روز شنبه 18 فروردین‌ماه 1403 انجام شد، با اشاره به گزارشی از خدمات این دانشگاه طی ایام تعطیلات نوروز، گفت: طی این ایام، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت، به بیش از 60هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: تمام بخش‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی از جمله بیمارستان‌ها و اورژانس در ایام تعطیلات سال نو فعال بودند تا بتوانند خدمات مناسبی را به مردم، مسافران و بیماران ارائه دهند، همچنین برخی کلاس‌های درس فعال و دانشجویان پزشکی حضور داشتند.

 

وی اشاره‌ای نیز به برنامه‌های این دانشگاه در راستای تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه داشت و افزود: برای تحقق این مهم طرح‌های فرهنگی متعددی برنامه‌ریزی شده که استقرار مشاور فرهنگی در کنار مشاور آموزشی ازجمله آن است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ظرفیت و زیرساخت‌های دانشگاه‌های استان این ظرفیت را دارد که معرف استان علم و هنر به سایر مردم کشور شود، اظهار کرد: زمینه جذب دانشجوی خارجی فراهم شده است و با ارتباطاتی که با کشورهای همسایه گرفته شده، این مسیر در حال هموارسازی است.

 

دکتر شاهین‌فر که در جمع روسا و مسئولان دیگر دانشگاه‌های استان در این نشست سخن می‌گفت، عنوان کرد: فضای فیزیکی و امکانات دانشگاه‌های استان ازجمله دانشگاه آزاداسلامی و بجنورد می‌تواند در کنار ظرفیت‌ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پذیرای هزاران دانشجوی خارجی باشد که علاوه بر ارزآوری، این دانشجویان تربیت‌یافته می‌توانند سفیران فرهنگی ایران اسلامی باشند.

 

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار پس از استماع سخنان روسای دیگر دانشگاه‌های استان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عیدسعید فطر، اظهار کرد: امید است سال جدید شاهد توفیقات بیشتر برای خدمت به نظام و مردم باشیم.

 

وی با بیان اینکه سال جدید همواره نشاط و انگیزه جدید را نیز به همراه خود می‌آورد، بر برنامه‌ریزی مسئولان دانشگاه‌های استان در راستای اقدامات نو و تحولی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و... تأکید کرد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.