پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۲۱۰۹ مورد

یكشنبه ٢٦ فروردین ١٤٠٣ ساعت ١٢:٩ ب.ظ   ( بازدید : 272 نفر )

نخستین نشست هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال 1403 با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه در دبیرخانه هیأت‌های امناء، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت برگزار شد.

 

به گزارش وبدا، صبح امروز یکشنبه 26 فروردین‌ماه 1403 نخستین نشست هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی در سال جاری با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی نماینده وزیر و دبیر هیأت های امناء، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر پاکمهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم 6شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر جواد شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از اعضای هیئت امناء دانشگاه و نمایندگان معاونت‌های وزارت بهداشت در محل دبیرخانه هیأت های امناء، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت برگزار شد.

 

در این نشست، گزارشی از میزان بودجه، جذب اعتبارات و همچنین عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توسط مسئولان‌ دانشگاه، تشریح شد.

 

گفتنی است، دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست گزارشی از اقدامات فراگیر و زیرساختی دانشگاه در حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش، غذا و دارو ارائه و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه برای سال جاری را تبیین کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.