پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۹۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۵۳۲۸۱ مورد

یكشنبه ٢ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ٢:٤ ق.ظ   ( بازدید : 265 نفر )

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت با بیان اینکه گزینش افراد و مدیران باید دقیق، آگاهانه و هوشمندانه انجام شود، شناخت و درایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به مجموعه و فرآیندهای این حوزه را ازجمله نقاط قوت برشمرد.

 

به گزارش وبدا، امیرمحمد انصاری روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه 1403 در جلسه تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل سالن اجتماعات شهید رجایی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، بر هم‌افزایی و همراهی مدیران مجموعه در مسیر انجام وظایف هسته گزینش تأکید کرد.

 

وی از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع هر سازمانی یاد کرد و افزود: حضور رئیس باتجربه و با درایت که نسبت به مجموعه شناخت کامل دارد ازجمله نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است.

 

وی تصریح کرد: انتخاب مدیری جوان در رأس هسته گزینش این دانشگاه که عملکرد مطلوب و صبغه درخشانی در کارنامه کاری خود دارد، از تصمیمات خوبی بود که امیدواریم منشا اثرات مثبتی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شود.

 

انصاری با بیان اینکه هسته گزینش یکی از مهم‌ترین نهادها و به عنوان بازوی رئیس دانشگاه محسوب می‌شود، اظهار کرد: از سوی ستاد و وزارتخانه نیز حمایت خود را اعلام می‌کنیم تا مدیر جدید هسته گزینش بتواند با استقلال کامل در راستای وظایف خود ایفای نقش کند.

 

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت بر تعامل دوسویه مدیران واحدهای مختلف دانشگاه با هسته گزینش تأکید کرد و گفت: صلاحیت نیروی انسانی از بدو ورود به سیستم و در طی سالیان متمادی مورد پایش گزینش قرار دارد و در این فرآیند، هم‌افزایی و همرایی سایر واحدها امری ضروری است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه و در جمع معاونان و مدیران دانشگاه، فرصت خدمت را به مثابه عبادت دانست و عنوان کرد: همه ما باید در این مسیر با کمک هسته گزینش و سایر حوزه‌های نظارتی ازجمله حراست و بازرسی، وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

 

دکتر جواد شاهین‌فر با بیان اینکه مدیریت با محافظه‌کاری منافات دارد و باید در تمام امور، انقلابی‌گری مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: فعالیت در هسته گزینش مسئولیتی سنگین و مستلزم همکاری تمام مدیران با این نهاد در راستای تحقق رسالت‌های متعالی حوزه سلامت است.

 

بر اساس این گزارش؛ علی اکبر اسماعیلی مدیر سابق هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که به بازنشستگی نائل آمد، نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه داد.

 

هادی محمدزاده مدیر جدید هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه، اظهار کرد: گزینش هوشمندانه، خاضعانه و دقیق سرلوحه اقدامات ما قرار دارد که با دو اصل عدالت و انصاف آن را پیش خواهیم برد.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیران سابق هسته گزینش دانشگاه، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، مدیران باید به گزينش به چشم رقيب و مانع نگاه نكنند، چرا که گزینش، بازو، وسيله كار، چشم بيننده و گوش شنونده است که می‌تواند دانشگاه را در مسیر اهداف متعالی خود ثابت‌قدم نگاه دارد.

 

محمدزاده با تأکید بر اینکه از تمامی تذکرات افراد و مدیران در این مسیر استقبال می‌کنم، تصریح کرد: در عین حال هیچگونه توصیه یا سفارشی در تأیید یا رد افراد خاص قابل پذیرش نیست چرا که سبب تغییر مسیر رسالت‌های گزینش و زیرسوال رفتن اصل عدالت می‌شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.