پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٢١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۹۷۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۰۰۳۱۱ مورد

شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ١٨:٣٠ ب.ظ   ( بازدید : 91 نفر )

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های درمانی که با حضور مدیران ارشد خراسان شمالی انجام شد، رویکرد کنونی دولت را توسعه عدالت در سلامت ذکر و عنوان کرد: کاهش فاصله مناطق محروم و برخوردار از رویکردهای وزارت بهداشت است و بدین منظور تدابیر مهمی را در حوزه رشد شاخص های بهداشتی مناطق محروم اتخاذ کرده است.



به گزارش وبدا؛ دکتر سعید کریمی روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 افزود: استان خراسان شمالی در تعالی نظام سلامت و توسعه عدالت در این حوزه به خوبی عمل کرده و بررسی رشد شاخص های مبین این موضوع است.


وی با اشاره به استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر برخوردار، عنوان کرد: یکسان سازی تعرفه بخش دولتی و بخش خصوصی، پرداخت حق مقیمی به پزشکان، برداشتن سقف کارکرد پزشکان، اصلاح طرح قاصدک، کاهش مالیات پزشکان از جمله اقداماتی است که برای جان گیری بخش دولتی و رفع مشکلات مناطق محروم از جمله خراسان شمالی انجام شده است.


وی نیاز دست یافتن به توسعه یافتگی را داشتن برنامه و کارنامه ذکر و بیان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی در دولت سیزدهم انقلاب بزرگی رخ داده است و در حوزه نیروی انسانی نیز عملکرد بسیار خوبی به ثبت رسیده به نحوی که سال گذشته 2 هزار پزشک عمومی و تعداد قابل توجهی پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور توزیع شده است.


وی همه اقدامات انجام شده را ارزشمند خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای این حوزه در راستای تحقق رویکرد نظام سلامت بوده است.

 

به گزارش وبدا، در این آیین، چندین پروژه مهم حوزه سلامت خراسان شمالی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت و مسئولان استانی کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.