پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ١٣ خرداد ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹۹۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۱۷۲۹۷ مورد

یكشنبه ٣٠ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ٢:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 191 نفر )

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر و کارکنان این حوزه در ستاد دانشگاه تقدیر کرد.

 

به گزارش وبدا، دکتر حسن براتی زاده در این مراسم اظهار کرد: روابط عمومی باعث ایجاد اعتماد، امیدواری و تفاهم در جامعه نسبت به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که این رسالت در حوزه بهداشت، درمان و آموزش به درستی از سوی فعالان روابط عمومی دانشگاه دنبال می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در دانشگاه، بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های ارتباطی و ابزارهای نوین در راستای انتقال پیام و اطلاع‌رسانی درست و به موقع به خدمت‌گیرندگان حوزه سلامت و مردم تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر، اقدامات بزرگی در دانشگاه شروع شده است، عنوان کرد: جراحی‌های قلب که در بیمارستان امام حسن(ع) انجام می‌شود که مشابه آن را در کشورهای اروپایی می‌بینیم، ازجمله دستاوردها است.

 

دکتر براتی‌زاده گفت: هدف ما این است که مردم استان تنها برای زیارت به مشهد بروند و تمامی نیازهای درمانی خود را در استان دریافت کنند.

 

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم، معاون توسعه دانشگاه از علی سنایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و کارشناسان و فعالان این حوزه در ستاد دانشگاه قدردانی کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.