پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٣ تیر ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۷۴۷۶۱ مورد

یكشنبه ٦ خرداد ١٤٠٣ ساعت ١:١٦ ق.ظ   ( بازدید : 221 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از چند پروژه عمرانی در پردیس این دانشگاه بازدید و از نزدیک و به صورت میدانی در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

 

به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین‌فر در این بازدیدها، صحبت ها و دغدغه های پیمانکاران پروژه ها رو شنید و از طرفی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه ها در نهایت کیفیت تاکید کرد. 


ایستگاه اول: پروژه مرکز بازآموزی بجنورد


دکتر شاهین فر ابتدا در محل احداث پروژه مرکز بازآموزی بجنورد حاضر شد؛ پروژه ای که در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصدی همراه است و در آینده نه چندان دور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. 


در این بازدید دکتر شاهین فر پس از بازدید از بخش های مختلف این پروژه، بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد. 


گفتنی است که پروژه مرکز بازآموزی بجنورد با زیربنای 882 متر مربعی، طی حدود 15 ماه اخیر از حدود 5 درصد به این میزان پیشرفت فیزیکی رسیده است و به زودی آماده بهره برداری خواهد بود. 


ایستگاه دوم: پروژه بیمارستان مادر و کودک 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه برنامه بازدید خود، در محل احداث پروژه بیمارستان مادر و کودک واقع در سایت پردیس دانشگاه حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص این پروژه قرار گرفت. 


گفتنی است که پروژه احداث بیمارستان تخصصی 32 تخت خوابی مادر و کودک واقع در سایت پردیس دانشگاه که چندی پیش با حضور دکتر کریمی معاون درمان وزیر بهداشت کلنگ زنی شد، در مرحله آزمایش خاک قرار دارد.


ایستگاه سوم: پروژه آمفی تئاتر دانشگاه 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه بازدیدهای امروز خود، سری به محل احداث پروژه آمفی تئاتر دانشگاه زد. این پروژه که در محل دانشکده پرستاری بجنورد در حال احداث است، متاسفانه در گذشته به حال خود رها شده بود و طی دوره حضور دکتر شاهین فر، مجدد عملیات اجرایی آن ادامه پیدا کرد و اکنون با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه است. 


گفتنی است که پروژه آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی استان مستقر در دانشکده پرستاری در زیربنای 570 متر مربع در حال احداث و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی همراه است.


ایستگاه چهارم: سلف سرویس دانشکده پرستاری 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، به عنوان آخرین برنامه بازدید امروز خود از پروژه های عمرانی دانشگاه، سری به پروژه در حال احداث سلف سرویس دانشکده پرستاری بجنورد زد تا از نزدیک، اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه را مورد بررسی قرار دهد. 


گفتنی است که پروژه سلف سرویس دانشکده پرستاری بجنورد در زیربنای 410 متر مربع در حال احداث و با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است و در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

بر اساس این گزارش، در این بازدیدها دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه، سنایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه نیز در معیت دکتر شاهین فر حضور داشتند. 

 

لینک گزارش تصویری


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.