پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٣ تیر ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۷۴۷۳۹ مورد

دوشنبه ٧ خرداد ١٤٠٣ ساعت ١٢:٦ ب.ظ   ( بازدید : 89 نفر )

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: طی دو ماه نخست سال جاری بیش از 100 هزار قوطی انواع شیر خشک در مناطق تحت پوشش دانشگاه توزیع و به میزان حداقل 3 ماه شیر خشک کوپنی در تمامی شهرستان‌های استان دپو شده است.

 

دکتر سید علی وکیلی روز دوشنبه 7 خردادماه 1403 در گفتگو با وبدا با اشاره به تامین کافی شیر خشک در استان، گفت: اکنون به میزان حداقل 3 ماه شیر خشک کوپنی در تمامی شهرستان های استان دپو شده و دسترسی به شیرخشک به صورت کامل تسهیل شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه خریداری شیر خشک به سهولت از داروخانه ها امکان دارد، گفت: شیر خشک کوپنی که سهمیه آن از طریق مراکز بهداشت به نوزادان تعلق می گیرد نیز تامین شده است.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اکنون به میزان حداقل 3 ماه شیر خشک کوپنی در تمامی شهرستان های استان دپو شده است و مشکلی از جهت تامین این نوع شیر خشک نداریم.

 

دکتر وکیلی بیان کرد: در صورتی که یک برند خاص دچار کمبود شود، والدین می توانند از سایر برندها استفاده کرده و همچنین می توان شیر خشک یک را برای کودکان بالای 6 ماه و شیر خشک 2 را برای کودکان بالای یک سال استفاده کرد.

 

وی در انتها تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرضه شیر خشک با سامانه 190 تماس حاصل کرده و تخلفات احتمالی را گزارش دهند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.