پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٣ تیر ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۷۴۷۰۹ مورد

دوشنبه ٧ خرداد ١٤٠٣ ساعت ١٢:٣٦ ب.ظ   ( بازدید : 108 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از بهره‌مندی 3 هزار و 550 نفر از خدمات تصویربرداری MRI در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی با تعرفه دولتی طی 2 ماهه امسال خبر داد و گفت: این تعداد از خدمات در بیمارستان های امام علی (ع) و امام حسن (ع) بجنورد و بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان ارائه شده است.


دکتر علی عفتی‌زاده روز دوشنبه 7 خرداد 1403 در گفت و گو با وبدا با بیان اینکه اکنون 3 بیمارستان دانشگاه دارای دستگاه‌ ام آر آی، هستند؛ عنوان کرد: در مدت زمان یاد شده 2 هزار و 366 نفر خدمات تصویر برداری ام آر آی را در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، 554 نفر در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و 627 نفر نیز این خدمت را در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان دریافت کرده اند.


وی با اشاره به استقرار یک دستگاه ام آر آی جدید و پیشرفته در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد ادامه داد: اکنون در این بیمارستان نیز به صورت روزانه خدمات تخصصی تصویربرداری، به مراجعان ارائه می شود.


وی اضافه کرد: دستگاه ام آرآی جدید بیمارستان امام حسن(ع)، محدودیت وزنی ندارد و با بهره برداری و راه اندازی آن برای استفاده همه مراجعان و بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.