پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۸۵۹ مورد


در آستانه هفته سلامت ومعلم صبح امروزمورخه 95/2/10 ساعت 7:30مردم شهرهای فاروج وتیتکانلو در پیاده روی بزرگ خانوادگی به مقصد تپه تاریخی یام شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان : در این پیاده روی که صبح جمعه  در شهر فاروج از محل مسجد آل یس و در تیتکانلو از میدان شهدا  در ساعت 7:30آغاز شد  اقشار مختلف مردم شهر اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان در این پیاده روی با طی مسافت  4 کیلومتر شرکت کردند.

فرماندار فاروج در این همایش ورزشی گفت: ترویج پیاده روی عمومی یكی از نیازهای ضروری جامعه شهرنشینی ما است كه باید مانند غذای روزانه نیم ساعت در برنامه گنجانده شود تا در دوران كهنسالی دچار مسائل و مشكلات نشویم.

خدمتگزار با بیان اینکه این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم  به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.

دهیار روستای یام با تدارک دیدن آش، از شرکت کنندگان همایش پذیرایی کرد.

در پایان پیاده روی خانوادگی  به قید قرعه به برخی از شرکت کنندگان  از سوی، اداره آموزش وپرورش، ورزش وجوانان ، شبکه بهداشت ومنابع طبیعی نیز هدایایی اهدا شد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.