پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۵۵۸ مورد

شنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت ٩:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 1774 نفر )

اطلاعیه ترم تابستان

 

دانشگاه علوم پزشکی البرز ترم تابستانی جهت دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسرکشور برگزارمی نماید


دانشگاه علوم پزشکی البرز ترم تابستانی سال تحصیلی 95-1394 را با ارائه دروس اختصاصی مقطع علوم پایه رشته­های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، کورس­های دوره فیزیوپاتولوژی پزشکی، برخی از دروس تخصصی رشته ­های داروسازی و دندانپزشکی را برای کلیه دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به شرح و شرایط ذیل برگزار می نماید.

بند 1) سقف انتخاب واحد دانشجویان در ترم تابستانی مطابق آئین نامه های آموزشی مربوطه میباشد.

بند 2) حداقل نمره قبولی بر اساس تبصره 2 ماده 67 آئین نامه آموزشی دوره دکتری عمومی برای دانشجویان میهمان نمره 12 میباشد.

بند 3) طبق ماده 15 آیین نامه آموزشی حضور دانشجویان در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و ساعات غیبت دانشجو در هر درس نظری از 17/4 آن درس نباید تجاوز نماید، در غیر اینصورت نمره دانشجو در آن درس صفر محسوب می شود.

بند 4) مسئولین محترم آموزش دانشگاهها از معرفی آن دسته از دانشجویانی که بعلت طولانی شدن تقویم آموزشی و شرکت در امتحانات پایان ترم، نمی توانند در موعد مقرر در کلاسهای ترم تابستانی حضور داشته باشند، خودداری نمایند.

بند 5) پرداخت هزینه های آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر توسط اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و صرفاً جهت دانشجویان گروه هدف که ورودی آنها سال 1393 و ما قبل آن بوده می­باشد.

تبصره 1: گروه هدف شامل موارد ذیل می باشد:
الف) فرزندان(شهید- مفقودالاثر- آزاده - جانباز 25% و بالاتر)
ب) همسر( شهید- مفقودالاثر- آزاده - جانباز 25% و بالاتر)
ج) جانبازان 25% و بالاتر
د) آزادگان با حداقل 6 ماه سابقه اسارت
ه) رزمندگان با حداقل سابقه 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه
و) جانبازانبا حداقل 15% جانبازی و 3 ماه حضور داوطلبانه در جبهه

*دانشجویان شاهد و ایثارگر(شامل بند 5) می­بایست معرفی نامه رسمی عکس دار و ممهور به مهر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محل تحصیل داشته باشند.

*با غیبتهای کلاسی و امتحانی دقیقاً مطابق آیین نامه رفتار می­گردد. لذا پیشنهاد میشود چنانچه دانشجو امکان حضور منظم در کلاسهای درس را ندارد از انتخاب واحد امتناع نماید.

*این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مغایرت واحدهای درسی دانشگاههای مبدأ و مقصد، تداخل برنامه های کلاسی و امتحانی
 و رعایت پیش نیاز و هم نیاز دروس را ندارد.

*شرط حضور در کلاس درس و ارسال نمرات پایان ترم دانشجویان میهمان منوط به تسویه حساب با این دانشگاه میباشد.

*ثبت نام به صورت اینترنتی و صرفاً در سامانه تعریف شده در سایت www.abzums.ac.ir انجام خواهد شد. بنابر این از مراجعات حضوری به این دانشگاه جداً خودداری فرمایید.


مدارک لازم برای پیش ثبت نام اینترنتی :
1- فرم تقاضای میهمانی (دروس پیشنهادی در آن قید شده باشد) که از طریق معاونت آموزشی دانشگاه مبدأ تهیه و تأیید شده است.( تصویر این فرم در محل تعیین شده در سامانه ثبت نام بارگذاری گردد.)
2- فرمهای تکمیل شده 1، 2 ، 3 که در لینک موجود در اطلاعیه قرار داده شده است.
تبصره 1: فرمهای شماره (1و2) در قالب word می­باشد که می­بایست توسط دانشجو به صورت کامپیوتری تایپ شده و در فرمت pdf ذخیره و بارگذاری گردد. (به فرمهایی که به صورت دستی تکمیل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد) پس از پرینت فرم( با فرمتpdf )، یک قطعه عکس 4*3 دانشجو در محل مربوطه الصاق گردد. (عکس دانشجو باید ممهور به مهر آموزش دانشگاه شود)
تبصره 2 : فرم شماره 3 ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بوده و صرفاً توسط این عزیزان تکمیل می­گردد.
* فرم های فوق پس از تکمیل و مهر شدن توسط آموزش دانشگاه مبدأ در محل تعیین شده در سامانه ثبت نام بارگذاری گردد.

نحوه ثبت نام :
ثبت نام و پرداخت شهریه دروس انتخابی به صورت اینترنتی و طی دو مرحله و از طریق سامانه­ای که لینک آن در انتهای همین صفحه بارگذاری شده و روز ثبت نام فعال خواهد شد، انجام می­گیرد.
مراحل ثبت نام :
مرحله اول: ورود اطلاعات اولیه، آپلود مدارک و آپلود فیش شهریه خوابگاه
مرحله دوم : انتخاب واحد، پرداخت شهریه دروس انتخابی، آپلود عکس و دریافت کارت دانشجویی عکس دار
جهت مشاهده مراحل ثبت نام روی کلمه فرآیند ثبت نام کلیک نمایید.
جهت استفاده از راهنمای انتخاب واحد و پرداخت شهریه دروس به صورت اینترنتی بعد از ورود به سامانه سما به قسمت راهنمای سیستم مراجعه فرمایید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید.
نکته مهم :
ثبت نام قطعی دانشجویان منوط به انتخاب واحد، پرداخت شهریه دروس انتخابی (در صورتی که شهریه پرداز هستند) و تأیید نهایی
 می­باشد. چنانچه دانشجویی یکی از این مراحل را انجام نداده و ثبت نام وی تأیید نهایی نگردد از لیست ثبت نام شدگان قطعی حذف خواهد شد.
پس از تأیید نهایی در سامانه، دانشجویان می­بایست طبق زمان اعلام شده با در دست داشتن اصل مدارک و کارت ورود به جلسه عکس دار (بعد از انتخاب واحد و پرداخت شهریه از سامانه پرینت گرفته شود)، جهت تحویل مدارک مراجعه نمایند. از ورود دانشجویان بدون کارت ورود به جلسه عکس دار ممانعت بعمل می­آید.

تقویم ترم تابستانی:

زمان ثبت نام اینترنتی و پرداخت شهریه: از روز سه شنبه مورخ 95/4/1 الی پنج شنبه مورخ 95/4/10
زمان حذف اضطراری: از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 الی سه شنبه 95/4/29
زمان تحویل مدارک : از روز سه شنبه مورخ 95/4/22 الی چهارشنبه مورخ 95/4/23
مکان تحویل مدارک: در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد
زمان شروع و پایان کلاسها : از تاریخ 95/4/26 الی 95/06/02
زمان برگزاری امتحانات : از تاریخ 95/06/03 الی 95/06/07


مدارک مورد نیاز جهت تحویل حضوری:
1) اصل فرم میهمانی 2) اصل فرم شماره 1، 2، 3 3) اصل معرفی نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر 4) اصل فیش شهریه خوابگاه

شهریه ها:
پرداخت شهریه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ­های آزاد و شعب بین الملل و دانشجویان غیر شاهد وایثارگر می باشد.
هر واحد تئوری اختصاصی: 4/500/000 ریال
هر واحد عملی : 5/500/000 ریال
هزینه خوابگاه+ صبحانه، نهار و شام و ایاب و ذهاب : 12/000/000 ریال ( برای کل دوره )

تذکرمهم:
پرداخت شهریه دروس انتخابی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سما می باشد.


اتوماسیون تغذیه:
جهت تهیه و توزیع مناسب غذا (صبحانه، نهار و شام )، نیاز به تعیین آمار دقیق روزانه متقاضیان استفاده از تغذیه می باشد ، لذا کلیه دانشجویان می بایست بصورت روزانه با پرداخت مبلغ اندکی ( وعده صبحانه 5000 ریال، وعده نهار 10000 ریال و وعهده شام 10000 ریال) از طریق خرید فیش از کارشناس تغذیه مستقر در دانشکده اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

*دانشجویانی که پس از تأیید اولیه در اسرع وقت نسبت به پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت کارت ورود به جلسه عکس دار اقدام ننمایند از لیست ثبت نام شدگان حذف خواهند شد و مسئولیت عدم امکان ثبت نام مجدد به عهده خود دانشجو می­باشد.

*در صورتیکه تعداد دانشجو در هر کلاس درس به حد نصاب نرسد، درس مربوطه ارائه نخواهد شد.

*با توجه به طولانی بودن روند اداری درخصوص عودت شهریه (حداقل 2 تا 3 ماه)، از دانشجویان عزیز تقاضا می شود در انتخاب واحد و پرداخت شهریه دقت لازم را بعمل آورند.

*با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده از طرف دانشگاه، لازم است کلیه دانشجویان متقاضی خوابگاه نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از قبیل ( بالشت، پتو، ملحفه، ظروف غذا و ...) اقدام نمایند

*در صورت تغییر زمانی برنامه ها ضمن اعلام مراتب به مدیریت آموزشی دانشگاهها، در سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز به آدرسwww.abzums.ac.ir به اطلاع دانشجویان عزیز نیز خواهد رسید.

*دانشجویان موظفند کلیه کتب مورد نیاز برای آزمون دانشگاه و دروس ترم تابستانی خود را بهمراه داشته باشند.


 

 

 

آدرس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز :

کرج- بلوار طالقانی شمالی- بالاتر از میدان طالقانی- شهرک اداری- دانشگاه علوم پزشکی البرز
شماره تماس ستاد شاهد و ایثارگر: 24- 32558920- 026 داخلی 517
شماره تماس دانشکده پزشکی : 34301666- 026
شماره تماس دانشکده دندانپزشکی : 34301666- 026
شماره تماس دانشکده داروسازی : 32567175- 026
شماره معاونت دانشجویی :34530068-026

فرم شماره 1 (تعهد دانشجویان)
فرم شماره 2 (منشور اخلاقی)
فرم شماره 3 (فرم ستاد شاهد و ایثارگر)
فرم های معاونت دانشجویی (مختص متقاضیان خوابگاه)

لیست دروس قابل ارائه رشته پزشکی و دوره فیزیوپاتولوژی
لیست دروس قابل ارائه رشته دندانپزشکی
 

 

 

 


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.