پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۹۸۲ مورد


 

جلسه توجیهی دانشجویان جدید دانشکده دندانپزشکی بجنورد با حضور رییس دانشکده و معاون آموزشی با هدف آشنایی دانشجویان با قوانین ومقررات دانشکده در مجتمع فرهنگی رفاهی روستای روئین برگزار شد..

رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد، در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان جدید الورود به ویژگی های شاخص این دانشگاه اشاره کرده و افزود :هدف ورسالت اصلی دانشگاه ایجاد فضایی مناسب برای کسب تخصص ، تعهد برای دانشجویان است.

دکتراحسان جعفری با بیان این که درب اتاق من همیشه به روی شما دانشجویان باز است افزود: شما می توانید مشکلات خود را بدون واسطه و با آرامش بیان کنید و ما نیز با همه توان در جهت رفع کمبودها و مشکلات گام خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه جایگاه دانشجو و علم و دانش در جامعه بسیار با ارزش ومهم است افزود: راز موفقیت بسیاری ازافراد بزرگ در طلب کسب علم ودانش اندوزی تحقیق و پژوهش است.

وی خطاب به دانشجویان، اظهار داشت: قدر جوانی و فرصت دانشجویی را بدانید و در کنار درس، ارتباط با خدا و استفاده بهینه از فرصت های ایجاد شده را همواره  غنیمت بشمارید.

دکتر جعفری ادامه داد: دانشجویان کنونی به عنوان مدیران آینده دانشگاه وظیفه کسب علم و مجهز شدن به تجربه و تخصص برای خدمت به مردم را دارند.

رییس دانشکده دندانپزشکی در پایان یادآور شد: فضای امن کنونی در جامعه که راه را برای کسب دانش و توسعه کشور هموار نموده است، مرهون زحمات و ایثارگری بسیاری از کسانی است که برای پاسداری از این مرز و بوم از جان خود گذشته و با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

در ادامه این جلسه مسئول واحد آموزش دانشکده دندانپزشکی خانم ایمانی در خصوص شرح وظایف و اقدامات خود و آیین نامه ها جهت آشنایی دانشجویان مطالبی را عنوان نمودند.

گفتنی است پخش کلیپ معرفی دانشگاه علوم پزشکی ، کلیپ های دفاع مقدس، کلیپ های فرهنگی و مسابقه حضوری آشنایی با شهدای جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.