پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۴۱۴ مورد

چهارشنبه ١٩ آبان ١٣٩٥ ساعت ١٢:٤٩ ب.ظ   ( بازدید : 847 نفر )

این سوالات را از خودتان بپرسید:

با دیدن لبخند خود در آینه و اینکه آیا بین دندانهای قدامی و عقب خود هماهنگی می بینید یا نه؟

دوست دارید در هنگام خندیدن دندانهایتان سفیدتر باشد؟

با استفاده از تکنیک های جدید سفید کردن رنگ دندانها سفیدتر می شود و مکانیزم سفید کردن استفاده از ماده آزاد کننده اکسیژن است که ابتدا قابهایی از دندان بیمار گرفته می شود ، مواد سفید کننده استاندارد بین یک تا ۴ ساعت داخل دهان قرار داده می شود و با استفاده از دستگاه های نوری و لیزری قوی، عمل سفید کردن تسهیل می یابد.

همه مشکلات شما حل می شوند

آیا به هنگام خندیدن لثه هایتان زیاد نمایان می شوند؟ به این گونه خندیدن لبخند لثه ای می گوییم. با استفاده از تکنیک های جدید جراحی زیبایی لثه یا لیزر می توان به طول دندانها اضافه کرد تا لبخند لثه ای تبدیل به لبخند دندانی شود.

آیا به هنگام خندیدن، دندانهای شما کوتاه است؟ در صورتی ک در هنگام خندیدن یا صحبت کردن دندانهای شما کوتاه به نظر می رسد با استفاده از انواع لامینیت ها خط لبخند شما جوان تر خواهد شد و با لبخند جوان تر خود باعث ایجاد حس جوانی و افزایش خودباوری می شوید.

آیا هنگام خندیدن متوجه شده اید که دندانهایتان بیش از حد پهن یا نازک است؟ با استفاده از تقسیم فضاهای پهنی یا نازک توسط پوسته سرامیکی کامپوزی به خوبی شکل پهن بودن با نازک بودن دندانها حل شده و طرح لبخند به خوبی اصلاح می شود.

آیا هنگام خندیدن بین دندانها فواصلی است که مایلید این فواصل بسته شوند؟ بستن فاصله بین دندانها یکی از مرسوم ترین موارد تجویز لامینیت است. اما این کار نیازمند برنامه ریزی برای حفظ نسبت های دندانهای شما با یکدیگر است فضاهای خالی موجود بین دندانها باید میان دندانهای قدامی تقسیم شود.

از شکل ظاهری دندانهایتان راضی نیستید؟ با استفاده از تکنیک های پوسته های سرامیکی و کامپوزیتی (لامینیت) به راحتی کل ایده آل دندانها ایجاد خواهد شد


منبع : کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.