پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۸۴ مورد

دوشنبه ٢٤ آبان ١٣٩٥ ساعت ١٠:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 631 نفر )

تمام تلاشهای مسئولین گذشته و حال دانشگاه در راستای توسعه و بهینه شدن شرایط موجود است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، نشست صمیمی ریاست محترم دانشگاه بهمراه معاونین محترم آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی با دانشجویان دانشکده پزشکی بجنورد  بصورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

در این نشست که ریاست و معاونین دانشکده پزشکی نیز حضور داشتند، ابتدا دانشجویان به بیان دغدغه ها، کمبودها، انتقادات و نظرات خود  در حوزه های آموزشی، پژوهشی و رفاهی پرداختند. سپس معاونین محترم هر بخش به خواسته های دانشجویان پاسخ مبسوط دادند و تلاش در جهت رفع مشکلات و مطالبات دانشجویی را مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر گلمکانی، ریاست محترم دانشگاه از حضور در این جمع صمیمی ابراز خوشحالی کردند و تاکید داشتند که این جلسات هر دوماه یکبار برگزار شود.

ایشان در ادامه تعامل دانشجویان بالین با پرستاران و مسئولین بیمارستانهای آموزشی را خواستار شدند و آنرا بخشی از آموزش و رفتار حرفه ای دانشجویان برشمردند.

دکتر گلمکانی بخشی از مشکلات مطروحه توسط دانشجویان را ناشی از فضای نامناسب و ناکافی فیزیکی دانستند و به پیشرفت 70 درصدی ساختمان جدید دانشکده پزشکی اشاره کردند و ابراز امیدواری کردند که این ساختمان تا پایان سال به بهره برداری  برسد.

ایشان سپس رعایت رفتار و گفتار حرفه ای در شأن دانشجوی پزشکی را در سطح جامعه و بر بالین بیمار را توسط دانشجویان مور تاکید ویژه قرار دادند و رعایت این ملزمات را از مسئولین مربوطه و دانشجویان بجد خواستار شدند.

وی در خاتمه به توجه خاص دولت به بخش سلامت اشاره کردند و توجه دانشجویان را به بخشهایی از آن معطوف داشتند.»

در نهایت جلسه با طرح چند پرسش و پاسخ دیگر خاتمه پیدا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.