پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۵۰۷ مورد


آیت الله هاشمی رفسنجانی يار ديرين امام راحل و رهبري پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های امام و انقلاب اسلامی دار فانی را وداع گفتند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی يار ديرين امام راحل و رهبري پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های امام و انقلاب اسلامی دار فانی را وداع گفتند.
ارتحال جانگداز اين عالم رباني كه در كثوت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،نماینده مجلس خبرگان رهبری، رییس مجلس خبرگان رهبری،  رییس جمهور ایران، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس شورای عالی دفاع در زمان جنگ و جانشین فرماندهی کل قوا ساليان متمادي به ملت شريف ايران خدمتگزاري نمودند،باعث تالم و تاثر فراوان است.
 همواره از وجود پر بركت ايشان به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی، یاد می شود  و دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي اين ضايعه بزرگ را به مقام عظماي ولايت و ملت شريف و مردم عزيز استان تسليت عرض مي نمايد و علو درجات را از درگاه ایزد منان براي روح پر فتوح آن عالم گرانقدر مسالت دارد .

شایان ذکر است به همین مناسبت مراسم بزرگداشت و قرائت زیارت پر فیض عاشورا 7 صبح فردا دوشنبه 95/10/20 از ساعت 7 صبح در مسجد امام علی (ع) دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و مدیران وکارکنان برگزار می گردد .

روابط عمومي دانشگاه


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.