پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۱۱۳ مورد

دوشنبه ٢٠ دی ١٣٩٥ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 1184 نفر )

آیت الله هاشمی رفسنجانی این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست. چهره ای که برای همه مبارزان قبل از انقلاب یک پشتوانه بزرگ بود و بعد از انقلاب یک دولتمرد صاحب نظر، اندیشمند و ثابت قدم در خط امام و رهبری. اندیشه او گفتمان سازندگی را بعد از سال ها جنگ ویرانگر برای همه نقاط کشور به ارمغان آورد.جایی از مملکت نیست که نشانی از دوران سازندگی نداشته باشد. سعه صدر و وسعت نظر او کم نظیر بود و در بحرانی ترین لحظات تصمیماتی پر مغز می گرفت و با آرامش تمام بر آن ها استدلال می کرد .نگاهی بلندنظر داشت و آنگاه که ضرورت اصلاح می آمد از آن دریغ نمی کرد .

او گجینه ای کم نظیر از خاطرات انقلاب بود و در جایگاه های بسیاری از جمله شورای انقلاب ، جنگ، نماز جمعه ،مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام منشاء خدمات موثری بوده است .

اما دریغ که آن پیر فرزانه ، یار صدیق رهبری ، خادم انقلاب و نظام اسلامی رخت از جهان فرو بست و ما را در غم عمیقی نشاند .

اینجانب این ضایعه اسفبار را به رهبری معظم انقلاب ، بیت مکرم ایشان ، مردم شریف میهن اسلامی و جامعه دانشگاهیان به ویژه اساتید ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه احدیت علو درجات اخروی را برای ایشان مسئلت می نمایم .

 

دکتر ابراهیم گلمکانی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.