پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۰۴۳ مورد

شنبه ٢٥ دی ١٣٩٥ ساعت ٩:٠ ق.ظ   ( بازدید : 1096 نفر )

دروس مجازی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده فراخوانی به سامانه نماد 2 شد.

به گزارش وبدا معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت : یکی از رسالت های دانشگاه علوم پزشکی مجازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه زیرساخت های لازم نرم افزاری و سخت افزاری به دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

دکتر «رضا گنجی» افزود :بر همین اساس معاونت فناوری اطلاعات و زیرساخت دانشگاه های علوم پزشکی مجازی طراحی سامانه ملی مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) را در دستور کار خود قرار داده است و به منظور تسریع در امور مربوط به آموزش های مجازی دانشگاه های متقاضی، سامانه ای با عنوان نماد 2 راه اندازی شده است تا قبل از اتمام طراحی نرم افزار ملی، مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته وی یکی از برنامه های این دانشگاه که به منظور سهولت کاربری دانشگاه های متقاضی انجام شده اتصال نرم افزاری سامانه های سمای دانشگاه های متقاضی به سامانه نماد 2 می باشد.

دکتر «گنجی» گفت : با استفاده از این ارتباط اسامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و واحدهای درسی از دانشگاه های متقاضی به سامانه نماد 2 فراخوانی می شود و بر این اساس اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه های متقاضی برای ورود به نماد 2 از کلمه کاربردی و رمز عبور در سامانه سمای دانشگاه خود استفاده می کنند و بعد از ورود واحدهای درسی، مدرسان و دانشجویان مرتبط با خود را می بینند.

وی با تاکید بر این که بدیهی است که صحت عملکرد این سیستم وابسته به ورود کامل اطلاعات واحدهای درسی، دانشجویان و کلیه مدرسان (اعم از مسئول درس و سایر مدرسان همکار) در سیستم سمای دانشگاه متقاضی خواهد بود ، تصریح کرد : بر همین اساس ارتباط نرم افزاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با سامانه نماد 2 برقرار گردید و تاکنون 14 دانشگاه کشور از این امکان بهره مند شده اند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.