پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۲۸۶۱ مورد

شنبه ٢ بهمن ١٣٩٥ ساعت ١٢:٤٣ ب.ظ   ( بازدید : 1123 نفر )

مسئولان وزارتی به همراهی ریاست دانشگاه از پروژه بیمارستان های در حال ساخت بجنورد و شیروان بازدید کردند .

به گزارش وبدا آقایان مهندس «امیر ساکی»مدیرکل دفتر توسعه مدیریت ،منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت ،«احمد ماهی» مدیر کل منابع انسانی وزارت و «علامه» مشاور و مسئول پیگیری سفرهای استانی وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر «گلمکانی » ریاست دانشگاه ، دکتر « عباسی » معاون  توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مسئولان و مدیران از پروژه بیمارستان های بجنورد و شیروان بازدید کردند و در جریان پیشرفت فیزیکی بیمارستان های در حال ساخت قرار گرفتند .

بر پایه این گزارش هم اکنون عملیات عمرانی بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد بیش از95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از تجهیزات لازم برای این بیمارستان خریداری شده است و قسمتی از این تجهیزات در حال نصب می باشد.

شایان ذکر است این بیمارستان در ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که طی سه سال گذشته با تلاش و پیگیری مسئولان دانشگاه به این مرحله رسیده است.

عملیات عمرانی بیمارستان 220 تختخوابی شیروان نیز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تامین تجهیزات و بهسازی راه ارتباطی این بیمارستان در حال پیگیری است .

جذب و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان های تازه تاسیس ، مدنظر وزارت بهداشت و درمان می باشد و مجوزهای لازم صادر می گردد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

یكشنبه ٣ بهمن ١٣٩٥ ساعت ٨:٥ ق.ظ

این دولت امید رو خوب اومدی،کلی خندیدیم خخخخخخخ