پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۳۳۰ مورد

دوشنبه ١٨ بهمن ١٣٩٥ ساعت ١٠:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 1353 نفر )

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از به روز رسانی سامانه حضور غیاب دانشگاه خبر داد

مهندس وحیدی فر با اشاره به تغییرات اساسی در شکل و ظاهر نرم افزار بیان داشت :کاربر پسند بودن و سهولت در کار با این نرم افزار از مزایای به روز رسانی این سامانه می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی این سامانه از سال 93 در دانشگاه یادآور شد : طی دو سال اخیر نظارت و مديريت حضور و غیاب پرسنل به نحو احسنت اجرا شده است کليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت گرفته است.

وی همچنین با بیان این که 50 دستگاه حضور غیاب در سطح ستاد و مراکز تابعه دانشگاه نصب و راه اندازی شده است افزود : با اتوماسيون کردن حضور و غياب در دانشگاه، کليه عمليات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل مرخصيهامأموريتها،اضافه‌کاري، شيفتها، تقويم‌کاري و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابي می باشد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در ادامه امکانات سامانه جدید حضورو غیاب را برشمرد و افزود:کاملا  تحت وب بوده و بر روی مرورگرهای مختلف براحتی اجرا میشود ، طراحی منتاسب با دستگاه های موبایل و تبلت و ....،ایجاد دسترسی (وضعیت حضور و تردد پرسنل و ...)برای مدیران تا کنترل ترددهای افراد زیرمجموعه براحتی امکان پذیر باشد.

مهندس وحیدی فر ادامه داد : ایجاد واحد اجرایی برای پرسنل که دارای چندین شیفت هستند و درواحد های مختلف  نیاز به ثبت تردد دارند و همچنین سامانه جدید بسیار کاربر پسندبوده  و گزاراشات متنوع در اختیار مدیران و کارکنان قرار میدهد را از امکانات جدید این سامانه می باشد.


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.