پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۷۲۱ مورد


ثبت نام غیر قانونی نیروی انسانی جهت استخدام در بیمارستان های جدید استان توسط سایت های غیر مجاز ، تحت پیگیری حقوقی و قضایی دانشگاه قرار گرفت .

به گزارش وبدا مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت :طبق گزارشات واصله ،برخی سایت های غیر مجاز نسبت به ثبت نام جهت استخدام بیمارستان های جدید الاحداث استان اقدام نموده اند .

«محمد شاکری » تصریح کرد : با عنایت به این که اطلاع رسانی و فراخوان بکارگیری نیرو تحت هر عنوان صرفا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و سایت دانشگاه انجام می شود ؛ این اقدام نوعی کلاهبرداری می باشد و از طریق مراجع قانونی پیگیری می گردد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 2 نظر

غریبهپنج شنبه ٢٨ بهمن ١٣٩٥ ساعت ١٣:٥٤ ب.ظ

باسلام جناب محمد شاکری احتراما به استحضار میرسانم اگر شما واقعا راست میگید که بکارگیری نیرو در بیمارستان های استان باید از طریق اطلاع رسانی و برگزاری ازمون انجام شود اگر کمی زحمت به خرج بدهید و یک تحقیق جامع در مورد بیمارستان شیروان انجام شود متوجه میشوید در ۶ سال گذشته افرادی توسط پارتی و آشنایان خود در مرکز بهداشت در بیمارستان مشغول به کار شداند بدون هیچ آزمون و رقابتی صرف با زحمت پارتی به کار گرفته شده اند نیازی نیست سایت ها غیرمجاز اقدام کنند خود سیستم بهداشت مشکل داره باتشکر

قاسم قلی ممدشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٥ ساعت ١١:١٦ ق.ظ

کدوم دانشگاه؟؟؟؟؟؟