پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۵۶۵ مورد

دوشنبه ٢ اسفند ١٣٩٥ ساعت ٩:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 120 نفر )

بررسی ها نشان داده مردان توجه کمتری به سلامتی خود بویژه در مقوله پیشگیری دارند.

به گزارش وبدا مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت بجنورد با اشاره به مناسبت هفته نخست اسفند ماه تحت عنوان هفته سلامت مردان ،اظهار داشت:این هفته با هدف حساس سازی مردان  نسبت به سلامتی و افزایش دسترسی به اطلاعات سلامت محور تحت عنوان  هفته سلامت مردان  نامگذاری شده است.

دکتر"تکتم یزدانی"با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان "آیا در مسابقه سلامت برنده اید"تصریح کرد:مراجعه زنان به مراکز درمانی بیش از مردان است و این در حالی است که مردان بیشتر به خاطر حوادث ترافیکی،اعتیاد،سقوط،خشونت،بیماری های قلبی و عروقی  و ...بستری می  شوند .

به گفته وی به مناسبت هفته سلامت مردان جلسات آموزشی در خصوص تغذیه سالم ،ارتقای سلامت روانی و پیشگیری از حوادث و بیماری های قلبی و عروقی به منظور بالا بردن سطح آگاهی و دانش  آقایان در مراکز جامع سلامت برگزار می شود.

دکتر"یزدانی" افزود: جلسات آموزشی پیشگیری از بیماری ها و سلامت بلوغ ویژه دانش آموزان  پسر ،جلسات آموزشی پیشگیری از صدمات ناشی از حوادث محیط کار ،معاینات غربالگری ویژه نمازگزاران در مصلا و .... در این هفته از سوی مرکز بهداشت شهرستان بجنورد برگزار می شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.