پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۹۱۵ مورد

دوشنبه ٢ اسفند ١٣٩٥ ساعت ١٠:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 648 نفر )

مسابقات ورزشی جام فجر کارکنان و دانشجویان دانشگاه تا 17 اسفند ماه پیگیری می شود .

به گزارش وبدا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم توجه و اهمیت به ورزش بویژه در نیروی انسانی شاغل در حوزه سلامت که خود به نوعی متولیان سلامت جامعه هستند ، اظهار داشت:در همین راستا مسابقات ورزشی در مناسبت های متعدد ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار می شود .

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" با اشاره به این که مسابقات جام فجر امسال به نسبت دوره های گذشته از نظر تنوع رشته های ورزشی و استقبال و تعداد شرکت کنندگان تفاوت داشت، اظهار داشت:این دوره از مسابقات از 25 دی آغاز شد و تا 17 اسفند ماه با هدف ارتقای شاخصه های سلامت جسمی ، روانی و ارتباطات گروهی پیگیری می شود .

دکتر"ابراهیم زاده" تصریح کرد:مسابقات کارکنان با حضور 400 ورزشکار برگزار شد و استقبال بانوان بیش از آقایان بود و حدود 300 ورزشکار خانم و 100 ورزشکار آقا حضور داشتند .

وی پیش بینی کرد مسابقات دانشجویان نیز با حضور 500 دانشجو برگزار می شود.

به گفته وی عمده رقابت ها در رشته های فوتسال،والیبال دو نفره و تیمی،دارت،داژبال،تنیس روی میز و فوتبال دستی برگزار شده است.

وی مهمترین تمایز رقابت های این دوره را ارتقای سطح رضایتمندی ورزشکاران از رقابت ها طی ارزیابی به عمل آمده و حمایت و مشارکت تمامی واحدهای دانشگاه و تنوع رشته ها و افزایش تعداد شرکت کنندگان عنوان کرد.

دکتر"ابراهیم زاده"ایجاد روحیه پویایی و نشاط را از نقاط قوت برگزاری این مسابقات دانست.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.