پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۹۴۲ مورد

پنج شنبه ١٠ فروردین ١٣٩٦ ساعت ١١:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 644 نفر )

70 درصد پیشرفت فیزیکی بیمارستان 220 تختخوابی شیروان در دولت تدبیر و امید انجام شد.

به گزارش وبدا فرماندار شهرستان شیروان گفت:عمده پیشرفت فیزیکی بیمارستان در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است و 70 درصد عملیات ساخت این پروژه در 2سال اخیر انجام گرفت.

مهندس"عباسعلی صفایی" با اشاره به اینکه این شهرستان در مسیر شهر زیارتی مشهد مقدس قرار دارد و میلیون ها زایر از این جاده عبور می کنند ، اظهار داشت:  از نظر ضریب اشغال تخت های بیمارستانی پیش از افتتاح این بیمارستان با مشکل مواجه بودیم اما با افتتاح این بیمارستان با حضور پر برکت رییس جمهور قطعا بسیاری از مشکلات مربوط به اعزام ها و محدودیت تعداد تخت های بیمارستانی برطرف می شود.

وی گفت: با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی،نماینده شیروان و بسیاری دیگر از مسئولان سازمان های استان و شهرستان شیروان ، این بیمارستان به زودی به بهره برداری می رسد.

 وی با اشاره به این که برای افتتاح این پروژه مجوز جذب نیروی انسانی صادر شده است ، اظهار امیدواری کرد که شماری از افراد فارغ التحصیل شده در رشته های علوم پزشکی این منطقه در این بیمارستان مشغول به کار شوند.

وی تاکید کرد:با افتتاح این پروژه مراجعه به مرکز استان یا سایر استان ها کمتر می شود و بیماران متحمل هزینه های جانبی کمتر شده و رفاه شهروندان مهیا خواهد شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.