پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۱۹۷ مورد

پنج شنبه ١٠ فروردین ١٣٩٦ ساعت ٨:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 779 نفر )

در ساخت بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن (ع) بجنورد از تکنولوژی روز و مصالح نوین استفاده شده است.

به گزارش « وب دا » مدیر فنی دانشگاه در این خصوص بیان کرد : در ساخت این بیمارستان از مصالح نوین و تکنولوژی روز همانند پنجره های ترمال برک ، کاشی های پرسلانی کالبیره و دربهای استاندارد بیمارستانی استفاده شده است.

مهندس « خالقی » تصریح کرد : در راستای صرفه جویی در مصارف انرژی ساختمان بیمارستان نیز از تکنولوژی هایی چون دیوارهای 3D پانل  ،عایقهای الاستومری در لوله ها و کانالهای تاسیساتی ، استفاده از چراغهای کم مصرف و فوق کم مصرف در روشنایی ساختمان و محوطه ، استفاده از پنجره های دوجداره  واجرای سیستم هوشمند سازی ساختمان می باشد.

این مسئول در ادامه بیان کرد :  بارزترین نماد صرفه جویی بازیافت و اصلاح فاضلاب بیمارستان استفاده از آب خاکستری جهت آبیاری فضای سبز محوطه می باشد و همچنین این بیمارستان قابلیت امداد رسانی هوایی توسط بالگرد با توجه به پیش بینی های لازم را نیز داراست .

وی همچنین افزود :یکی از نکات بارز این بیمارستان به عنوان اولین بیمارستان استاندارد آموزشی استان، پیش بینی و احداث کلاسهای آموزشی ،کتابخانه ، سایت رایانه و سالن 300 نفره آمفی تئاتر و وجود پاویون های پزشکان و متخصصان می باشد.

به گفته مهندس « خالقی » در راستای حمایت ازتولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بیش از 90 درصد از کالاها و مصالح ساختمانی از تولیدات داخلی تامین گردیده است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

احسان علیخانیجمعه ١١ فروردین ١٣٩٦ ساعت ١٤:٣٥ ب.ظ

با سلام و تشکر از مسئولین دانشگاه جهت احداث این بیمارستان. چرا تمامی مطالب با عکس مدیر مربوطه چاپ شده ولی این مطلب با عکس بیمارستان .؟؟؟؟؟؟ عکس موردی داشته؟؟؟؟؟؟