پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۵۲۷ مورد

چهارشنبه ٢٣ فروردین ١٣٩٦ ساعت ٢٣:٤٩ ب.ظ   ( بازدید : 699 نفر )

گرامیداشت روز دندانپزشک فرصتی برای توجه اذهان عمومی به این قشر مهم عرصه سلامت جامعه است.

دندانپزشکان به عنوان اعضای تیم سلامت در بخش‌های پیشگیری ودرمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه، نقش پررنگی در ارتقاء سلامت جامعه دارند . امروزه مشخص شده است که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند بروز بسیاری از بیماری ها را کاهش دهد بنابراین اهمیت دادن به بحث سلامت دهان در نهایت منجر به ارتقاء سلامت آحاد جامعه خواهد شد و در این راستا طرح تحول سلامت دهان و دندان گامي ارزشمند مي باشد كه بخوبي در استان ما اجرايي گرديده است .
دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.
23 فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و همكاران عزیز دانشکده دندانپزشکی تبریک عرض نموده، امیدوارم با همکاری و همدلی هر چه بيشتر، بتوانیم در اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان نقش ارزنده ای را ایفا کرده و گامهای بلند و استواری در راستای اعتلاي فرهنگ سلامت و نيل به اهداف دانشگاه علوم پزشكي استان برداريم.
دكتر احسان جعفري
رييس دانشكده دندانپزشكي


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.