پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۳۶۱ مورد

شنبه ٢ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ١١:٤ ق.ظ   ( بازدید : 616 نفر )

تجهیزات بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان نصب شده است و آماده راه اندازی می باشد .

به گزارش « وب دا » مسئول کمیته تجهیز بیمارستان های جدیدالاحداث استان در خصوص تجهیزات نصب شده در این بیمارستان بیان کرد: 35 دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی در بخش هایCCU ، ICU ،اورژانس و اتاق عمل بیمارستان جدید هاشمی رفسنجانی شیروان نصب شد.

دکتر « سید علی وکیلی » تصریح کرد:12دستگاه ونتیلاتور ، 5 دستگاه ماشین بیهوشی در اتاق عمل ،20 دستگاه الکتروشوک ، 8 دستگاه نبولایزر و 32 دستگاه ساکشن سیار و 130 دستگاه ساکشن دیواری ، 200 عدد فلومتر اکسیژن و یک دستگاه هواساز و یک وکیوم مرکزی، یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان نصب و راه اندازی گردیده است  .

وی افزود :دو دستگاه اتوکلاو 600 لیتری و 7 چراغ سیالتیک اتاق عمل نیز در بیمارستان نصب شد و 5 عدد تخت به اتاق عمل و 130 عدد تخت به بخش بستری اختصاص یافت و همچنین 3دستگاه آزمایشگاهی شامل میکروسکوپ و یک دستگاه ABG خریداری و نصب گردید.

دکتر"وکیلی" همچنین از خرید و نصب میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب،میکروسکوپ جراحی گوش و حلق و بینی و میکروسکوپ جراحی چشم و دستگاه آندوسکوپ و لاپاراسکوپ خبر داد و گفت:مجوز خرید دستگاه ماموگرافی گرفته  شده و در آینده در این بیمارستان نصب خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش اعظم تجهیزات پزشکی بیمارستان از محل پرداختی 20 درصد از هیات امناء و 80 درصد مساعدت وزارت بهداشت و درمان تهیه شده است و هم اکنون اقلام کسری که در آینده به آن نیاز خواهد بود در حال خرید می باشد.

 مسئول کمیته تجهیز بیمارستان های جدیدالاحداث استان گفت:تجهیزات برای بیمارستان شیروان در چند مرحله نصب و راه اندازی شده است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.