پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۰۶ مورد

چهارشنبه ٢٧ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ١٠:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 6192 نفر )

پیام تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.
نقش برجسته روابط عمومي در هر مجموعه اي به عنوان آينه اي شفاف در دريافت و انعكاس واقعيت ها بر كسي پوشيده نيست و طراوت و بالندگي در تعامل سازمان ها وجامعه هنر بزرگ روابط عمومي است. ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.
همکاران خدوم روابط عمومی مدیریت و واحدهای تابعه دانشگاه مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی ، همنوایی ، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی ، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ در مسیر خدمت به نظام سلامت کشور گام بر می دارند .
اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه ؛ توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

                                                                            دکتر عبدالله شکریان
                                                                مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.