پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۱۶۶ مورد

دوشنبه ١ خرداد ١٣٩٦ ساعت ١:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 703 نفر )

آیین گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در بیمارستان امام حسن (ع)بجنورد برگزار شد.

به گزارش وبدا این مراسم با حضور ریاست دانشگاه و معاونین و مدیران ایشان و مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی به عنوان میهمان ویژه برگزار شد .

در این مراسم رییس دانشگاه ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ، در ابتدای کلام خود حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت را تبریگ عرض نمود و گفت : حماسه بزرگی را مردم خلق کردند؛مردمی که نشان دادند یک نظام،یک آیین، یک دین و یک کشور دارند و با اتحاد و حماسه حضور خود،اقتدار و  استواری نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند و به حق مشارکت بالغ بر ۷۰ درصد مردم کشور در انتخابات ؛ پیام بزرگی را به جهانیان رساند و این امر افتخار بزرگی است.

دکتر"ابراهیم گلمکانی"اظهار داشت:مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای نشانه عظمت ایران اسلامی است چون مردم اطمینان دارند رای حق الناس است و حفظ می شود .

وی گفت:در تمامی استان ها مشارکت مردم بالا بوده و این امر افتخاری است برای نظام و اعتقاد داریم صندوق های انتخابات ، تابوت اختلافات است و از این پس همه مردم با همدلی در توسعه کشور سهیم خواهند بود.

رییس دانشگاه در ادامه با اشاره به جایگاه روابط عمومی عنوان کرد :روابط عمومی پیام های بیرون را رصد کرده به سازمان انتقال می دهد و از سویی خدمات داخل سازمان را به بیرون انعکاس می دهد و از جایگاه پر اهمیتی برخوردار است.

وی تاکید کرد:برای فعالیت در این حوزه کسی موفق است که یک سویه نباشد و بتواند با همه ارتباط برقرار کند؛فردی که از رشد و تعالی سازمان به اندازه مدیر سازمان خوشحال شود و احساس شعف کند.

به گفته وی باید پیام های مردمی را دریافت و نواقص را برطرف کرد و از سویی خدمات انجام گرفته را انتقال داد،روابط عمومی حقیقی عاشق کارش است،انتظار دارم با قوت بیشتری پیش برویم و توجه داشته باشیم که کار تیمی است و دولت نیز یک تیم است .

در ادامه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز ضمن تبریک سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و حماسه بزرگ انتخابات ، روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

دکتر"شکریان"رییس  دانشگاه را پشتیبان بزرگ روابط عمومی دانست که در تمامی مسایل پیشگام و جلوتر از روابط عمومی بوده و با حوزه کاری روابط عمومی آشنا هستند.

وی از مدیران و معاونان دانشگاه خواست توجه خاصی به عملکرد روابط عمومی داشته باشند و فضا؛امکانات،لوازم و تجهیزات لازم برای کار مهیا شود و به نیروها انگیزه دهند.

بر پایه این گزارش در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر دانشگاه تقدیر به عمل آمد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.