پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۱۵۵ مورد


آیین تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی بزرگترین پروژه های بهداشتی درمانی استان برگزار شد.

به گزارش وبدا رئیس دانشگاه در این آیین که شب گذشته برگزار شد ،با تقدیر از تلاش بی وقفه و جهادگونه همکاران دانشگاه ، عظمت کار را بسیار بزرگ و بی نظیر عنوان کرد و اظهار داشت: حدود چهار سال پیش دانشگاه با بیش از 50 پروژه نیمه تمام که پیشرفت صفر تا 28 درصدی داشتند و با 15 ماه کارانه و 3 ماه اضافه کار عقب افتاده مواجه بود و همچون یک معجزه بوده که اکنون بسیاری از بدهی ها تسویه شده و پروژه های بسیاری به سرانجام رسیده است.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» تاکید کرد : قطعا علت تامه در این موفقیت ها الطاف خداوندی است چرا که بدون لطف و توجه خداوند هیچ چیز جریان نمی یابد.

وی کار تیمی را مهم ترین عامل پیشرفت پروژه هایی در این سطح عنوان کرد و گفت :حضور پررنگ مدیران و تلاش بی وقفه کارکنان قابل تقدیر است و هیات رئیسه دانشگاه یکپارچه و با دید بخشی نگری به صورت یک تیم منسجم، همه جوره در میدان بوده اند.

دکتر «گلمکانی» خاطرنشان کرد : اوج آنچه می توانستیم ،اتفاق افتاد و اینک این باند پرواز ، پروازی بزرگ را برای دانشگاه رقم خواهد زد.

وی افزود: البته این به آن مفهوم نیست که هیچ ایرادی وجود ندارد ولی باید مثبت ها و عظمت کار را دید و نباید نگاه هایی که مثبت نمی بینند، ذهن ها را مکدر کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از کار باقی مانده است و انتقال بخش ها یک روند می باشد، گفت: نتایج این کار بزرگ علاوه بر آنکه در سلامت مردم بسیار اثر گذار است به طور قطع برکات ارزشمندی در زندگی مجموعه دانشگاه دارد.

وی تاکید کرد : جدای از توسعه زیر ساخت ها که زمینه رشد دانشگاه را فراهم خواهد آورد؛ فضای همدلی ایجاد شده بسیار ارزشمند است و امیدوارم این روحیه همواره حفظ گردد.

معاون درمان دانشگاه نیز با تقدیر از عملکرد بسیار خوب همه دست اندرکاران و کمیته ها عنوان کرد: باعث افتخار است که در مدت سه سال کارهای بسیار بزرگی انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بین 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور عملکرد بسیار مناسبی داشته است.

دکتر «علی حق بین» با تقدیر از حمایت ها ، ارشادات و مدیریت ریاست محترم دانشگاه ،تصریح کرد : کمتر کسی را به این درجه از تدبیر و دور اندیشی همانند ایشان دیده ام و گام های بسیار ارزشمندی که در راه توسعه و رشد دانشگاه برداشته شده است قطعا با درایت و مدیریت دکتر «گلمکانی» است.

وی خاطر نشان کرد : بیمارستان ها پروژه هایی نبودند که با این سرعت به بهره برداری برسند، به طور مثال ساخت و راه اندازی یک بیمارستان 32 تختخوابی 8 سال به طول انجامید ولی بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن (ع) را ظرف 3 سال به مرحله بهره برداری رسانده ایم.

وی با اشاره به این که در این پروژه درس های زیادی از کار تیمی آموختیم، گفت : برکت کارهایی که خالصانه انجام شود به طور حتم به خودمان برمی گردد.

دکتر «فریمان ابراهیم زاده» مسئول راه اندازی بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان نیز ضمن تبریک حماسه حضور در انتخابات و حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر، امنیت امروز جامعه را مرهون فضلیت ها و صداقت های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و گفت :این حرکت جهادی بزرگ ، یاد ایثارگری های دوران دفاع مقدس را در یادها زنده کرد و در این دو پروژه بزرگ استان تفکر جهادی به عینه نمود یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه با تاکید بر این که توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت به طور قطع خدمتی پایدار می باشد، اظهار داشت : مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان با تلاش و انسجام توانستند گام های بسیار بلند و استواری بردارند و همه خوبی ها را نمود دادند و خروجی کار بسیار ارزشمند است.

دکتر «محمود عباسی» تاکید کرد : اضافه شدن 88 هزار متر مربع فضای بهداشتی درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی استان تنها طی مدت 3 سال، هدف بسیار بزرگی است که با تفکر جهادی، کار منسجم و تیمی و پایش ممتد رقم خورد.

بر پایه این گزارش در پایان مراسم تکریم و تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی بزرگترین پروژه های بهداشتی درمانی استان برگزار شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.