پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۲۱۱ مورد

سه شنبه ٣٠ خرداد ١٣٩٦ ساعت ٩:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 691 نفر )

در جشنواره ملی عمران سلامت وزارت بهداشت که در تیر ماه برگزار می شود ،دانشگاه ها جهت معرفی عملکرد خود غرفه هایی دایر خواهند نمود.

به گزارش « وب دا » مدیر فنی دانشگاه با بیان این مطلب گفت : با اجرای موفق پروژه های مرتبط با طرح تحول نظام سلامت که اثرات ماندگار و تاثیر گذار آن در بدنه بهداشت و درمان کشور به خوبی آشکار می باشد ،وزارت بهداشت اقدام به برگزاری این جشنواره به منظور معرفی عملکرد دانشگاه های کشور در این حوزه نموده است.
مهندس « خالقی » با اشاره به اینکه جشنواره در تاریخ 17 الی 18 تیرماه در محل سالن همایش های بین المللی رازی ( دانشگاه ایران ) برگزار می شود ، تصریح کرد : در این جشنواره هر دانشگاه مستندات مربوط به کلیه پروژه های تکمیل شده بیمارستانی ، طرح تحول نظام سلامت و توسعه فضاهای بهداشتی ، آموزشی و ... را در قالب فیلم ، انیمیشن ، تیزر ، ماکت و .. در غرفه مربوط به خود ارائه خواهد نمود.
این مسئول یادآور شد : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در برخی از حوزه های طرح تحول نظام سلامت نظیر ساخت کلینیک های ویژه ، بخش تشیخص و درمان سرطان ، توسعه اتاق های ال دی آر و بخش های اورژانس از لحاظ سرعت در ساخت و کیفیت ،جزو برترین های کشوری است


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.