پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۰۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۵۵۳ مورد

چهارشنبه ٣١ خرداد ١٣٩٦ ساعت ١٠:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 606 نفر )

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژيم اشغالگر قدس؛ برحضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه و هم صدا با سایر اقشار ملت تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است : روز جهانی قدس به معنای تجلی احیای ارزش های فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم ،استکبار و استعمار را دارد. روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم جهانی باشند.

اگرچه امروز همانند همیشه آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند اما در چهارگوشه جهان صدای اعتراض آزادی خواهان عالم به گوش می رسد و هوشیارانه در مقابل این وحشیگری واکنش نشان داده و ملت مظلوم فلسطین را همراهی میکنند اما در این میان سکوت شرم‌آور برخی از کشورهای اسلامی در مقابل جنایت‌های روزافزون رژیم جنایتکار صهیونیستی که علیرغم دیدن صحنه‌های تأثربار فاجعه های انسانی که در غزه روی می‌دهد به سکوت خود ادامه می‌دهند، جای شگفتی دارد.

لذا ما دانشگاهیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و امام راحل عظیم الشان و عهد و بیعت با ولی امر مسلمین و حفظ روحیه وحدت و همدلی و سپاس از ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به خاطر حضور در همه صحنه های انقلابی و اسلامی بویژه در مواقع حساس و سرنوشت ساز ؛همگام با سایر اقشار با حضور دشمن شکن خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن عمل به وظیفه دینی و به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ملی و اسلامی خود ،حمایت قاطع خویش را از مقاومت اسلامی در سراسر جهان بویژه در فلسطین، سوریه و لبنان اعلام می نماییم.

 و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.