پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۸۸۳ مورد


اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی و بیست و دومین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مرحله دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش وبدا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این آئین یکی از مولفه های سلامتی را حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عنوان کرد که حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکوم نمودن رژیم اسرائیل غاصب از آن جمله است .
دکتر"فریمان ابراهیم زاده" تصریح کرد : شهدای بسیاری برای حفظ امنیت این کشور شهید شدند ، بیش از 15 هزار شهید ترور داریم و چندی پیش نیز دو شهید از این استان بدست عوامل صهیونیسم به شهادت رسیدند و در واقع دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی حاصل خون تمامی این شهدا است که باید قدردان باشیم.
وی با اشاره به فعالیت بیش از41 موسسه آموزش عالی و حضور بیش از
۲۰ هزار دانشجو در استان گفت: پیش از انقلاب در این استان حتی یک دانشگاه نداشتیم و به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدای انقلاب این مهم حاصل آمده است.
دکتر"ابراهیم زاده" مشارکت در هشتمین جشنواره فرهنگی را قابل توجه عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی و مدیریت همکاران حوزه فرهنگی دانشگاه ،مشارکت در این جشنواره ارزشمند بود و در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور جزء 10 دانشگاه برتر شناخته شدیم و از بعد کیفی نیز آثار ارزشمند و در خور تقدیر هستند.
وی حضور در این جشنواره را نیز از دیگر مولفه های موثر بر سلامتی عنوان کرد.
دکتر"ابراهیم زاده" تاکید کرد:با برنامه ریزی های انجام شده مصمم هستیم به منظور ایجاد روحیه خود باوری و عزت نفس بالا ، به سلامت روانی اجتماعی دانشجویان بیشتر از پیش توجه داشته باشیم.
وی با تاکید بر این که برنامه های خوبی در سال تحصیلی آینده در این حوزه در نظر گرفته شده است ، عنوان کرد : انجمن های علمی فعالیتشان بیشتر خواهد شده،حمایت و پشتیبانی از کانون های دانشجویی افزایش می یابد و تلاش می کنیم تا مجمع نمایندگان دانشجویی را فعال تر کنیم .
بر پایه این گزارش این مراسم در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد برگزار شد و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی بخش دانشجویی،اساتید و کارکنان تقدیر به عمل آمد


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.