پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۳۰۱ مورد


دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جشنواره ملی عمران سلامت وزارت بهداشت که با حضور ریاست محترم جمهوری ، وزیر بهداشت و درمان و جمعی از استانداران و خیرین حوزه سلامت کشور برگزار گردید ،مورد تقدیر قرار گرفت .

رئیس دانشگاه در این باره به خبرنگار وبدا اظهار داشت : جشنواره عمران سلامت با حضور ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم بهداشت و درمان ، جمعی از استانداران ، روئسا و معاونین توسعه دانشگاه های علوم پزشکی ، شرکت های مشاور و خیرین حوزه سلامت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد  .

دکتر« ابراهیم گلمکانی »حمایت قاطع ریاست محترم جمهوری از تداوم طرح تحول سلامت را نقطه عطف این جشنواره دانست و گفت : آقای دکتر روحانی ضمن بیانات مبسوطی در تمام زمینه ها ،از اقدامات انجام شده اظهار رضایت کردند و بر ادامه مسیر تحول سلامت تاکید نمودند که بارها این سخنان ایشان مورد تشویق حضار قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در دولت یازدهم پیشرفت های بسیار خوبی در زیرساخت های حوزه سلامت کشور رقم خورد و برای تقدیر از دانشگاه هایی که در این حوزه تلاش های ارزنده ای داشته اند، در قالب جشنواره عمران سلامت بستری فراهم آمد .

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان ها و دانشگاه ها تحول جدی در حوزه سلامت صورت گرفته است ، گفت : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در بسیاری از بخش های عمرانی و توسعه ای از جمله ساخت کلینیک های ویژه و توسعه تخت های بیمارستانی در کشور پیشرو بوده است .

شایان ذکر است در جشنواره عمران سلامت از دانشگاه تقدیر به عمل آمد و در حوزه توسعه اورژانس های بیمارستانی لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر محترم بهداشت و درمان اهدا گردید .

 

 

 

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.