پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۴۳۵ مورد


سئول تیم اعتباربخشی  مسوولان دانشگاه گفت: یکی از درخشان ترین بخش هایی که در سیستم آموزشی ،بهداشتی و درمانی این دانشگاه مشاهده نمودیم سیستم بسیار مناسب فناوری اطلاعات دانشگاه است که به جناب آقای دکتر گلمکانی در این خصوص تبریک ویژه عرض می نمایم.

دکتر مظفری مسئول تیم ارزیابی کننده اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین و مدیران دانشگاه اعلام کرد که مطابق مستندات ارسال شده و مشاهدات میدانی، بسیاری از سنجه ها و شاخص های مربوط به اعتباربخشی در حد مطلوب و مناسب است .

وی همچنین از حمایت های ریاست محترم دانشگاه جهت ارتقاء وضعیت آموزشی بیمارستان ها تقدیر نمود و خاطرنشان کرد : یکی از مهمترین نکاتی که در مجموعه این دانشگاه مشاهده نمودم ؛کار تیمی و جو برادرانه و صمیمی میان مجموعه است .

دکتر گلمکانی رئیس دانشگاه نیز ضمن تشکر از تیم ارزیابی کننده و تشکر از زحمات همه مدیران و پرسنل دانشگاه، اظهار داشت : مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به کار خواهد بست تا همچنان در مسیر توسعه کمی و کیفی آموزش و نیز خدمت رسانی به مردم حرکت کند.

دکتر گلمکانی توضیح داد: هدف نهایی تمام اقداماتی که در حوزه های درمان، آموزش، بهداشت و پژوهش انجام می شوند ارتقاء سلامت افراد و جامعه می باشد واعتقاد من این است که تحول سلامت بدون انجام تحول در آموزش میسر نخواهد بود.

وی تصریح کرد :با توجه به مشکلاتی که از قدیم در حوزه درمان بود، طرح تحول از درمان شروع شد اما این تحول با تحول آموزش کامل خواهد شد.

وی تاکید کرد : انتظار من از مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان این است که بسته های طرح تحول در آموزش را با قدرت اجرا نمایند و همانطور که در طرح تحول در حوزه درمان سرآمد هستیم در حوزه تحول در آموزش نیز سرآمد باشیم .


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.