پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۳۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۹۰۴ مورد

چهارشنبه ٤ مرداد ١٣٩٦ ساعت ١١:٧ ق.ظ   ( بازدید : 744 نفر )

کارگروه های تخصصی در دانشکده پرستاری و مامایی بجنورد تشکیل شد .

به گزارش وبدا رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در این ارتباط گفت :با توجه به اهمیت امر تعلیم و تعلم و لزوم ارتقاء سطح کیفیت آموزش به صورت بررسی شیوه های نوین تدوین و ارزشیابی در دانشگاه های علوم پزشکی در طرح تحول نظام سلامت و به منظور تداوم رشد و بالندگی علمی و تربیت نیروی انسانی فرهیخته در جهت خدمت رسانی شایسته ،کارگروه های تخصصی از ابتدای تیر ماه در دانشکده پرستاری و مامایی تشکیل شد .
«محبوبه طباطبایی چهر» عنوان کرد: این برنامه ها در غالب ده کارگروه تخصصی و با هماهنگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه به اعضاء هیآت علمی پیشنهاد گردید و دبیران این کارگروه های تخصصی در تعاملی بسیار تنگاتنگ میان کلیه اعضاء هیآت علمی در این کارگروه ها به بررسی دروس تئوری و بالینی تخصصی رشته های کارشناسی پرستاری ،کارشناسی مامایی،کارشناسی اتاق عمل ،کارشناسی هوشبری، کارشناسی ناپیوسته فوریت پزشکی و کارشناسی ارشد ناپیوسته پرستاری سالمندی می پردازند.
به گگفته وی نظارت و بازنگری برطرح درس ها و لاگ بوک های دروس تئوری و بالینی بر اساس نیاز های آموزشی و استانداردهای جهانی آموزشی و همچنین آزمون های عملکردی دروس ،از اهم وظایف این کارگروه ها است .
وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن قابلیت های اجرایی و محیطی مراکز آموزشی،درمانی و بهداشتی دانشگاه و قوانین و مقررات موجود در سطح دانشگاه و وزارت بهداشت محتواهای کوریکولوم ها از منظر آموزش پاسخگو و برنامه های درسی مبتنی بر ارزش های اخلاق حرفه ای در این کارگروه ها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت .
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی خاطرنشان کرد : تا کنون هفت جلسه در کارگروه های مختلف تشکیل شده و در برخی کارگروه ها بازدید از مراکز آموزشی درمانی و منابع کتابخانه ای و الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است .
وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات منظم و مستمر و استفاده از نظرات اعضای محترم هیئت علمی در این خصوص بتوانیم به اهداف متعالی طرح تحول نظام سلامت دست یابیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.