پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۸۳۸ مورد

سه شنبه ٣١ مرداد ١٣٩٦ ساعت ١٠:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 559 نفر )

جلسه ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت برگزار شد.

به گزارش وبدا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت:اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزارشد.
دکتر "فریمان ابراهیم زاده" اظهار داشت: برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند باعث تقویت باورهای دینی شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.
"ابراهیم زاده "تاکید کرد: در دهه امامت و ولایت دو عید بزرگ و فرخنده را در پیش داریم و ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل امیرالمؤمنین علی (ع) در این دهه مبارک یک ضرورت همگانی است لذا برنامه های این ایام باید بدقت پی گیری و دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد : برنامه های دهه ولایت و امامت در جهت استمرار فرهنگ غني ولایت و امامت است ، باید برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر تلاش نموده و به این دهه اکتفا نشود و هر آنچه می توانیم برای بزرگداشت غدیر کار کنیم که در واقع برای دنیا و آخرت خود کار کرده ایم.
به گفته وی برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت در 13شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء،استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در برگزاری خطبه خوانی غدیر،برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی،برگزاری دوره آموزشی غدیر شناسی با مدرسی حجت الاسلام آزموده برای اعضاء هیات علمی،انتشار ویژه نامه الکترونیکی،آذین بندی و نصب بنر در واحدهای تابعه دانشگاه،حضور کاروان همگام با ولایت در واحدهای تابعه دانشگاه و اهداء گل،مسابقه دلنوشته و برگزاری ایستگاه سلامت از جمله برنامه های پیش رو در این دهه است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.