پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۰۸۸ مورد

چهارشنبه ١ شهریور ١٣٩٦ ساعت ٩:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 658 نفر )

فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبيب برجسته ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است، بحق بهانه شایسته ای است که تلاش های ارزنده جامعه پزشکی که میراث دار این حکیم فرزانه می باشند، مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

کشور ما در تاریخ پزشکی جهان، همواره قرین احترام و جایگاه ویژه ای بوده که علاوه بر داشتن ریشه در علم و دانش، ثمره اخلاق و حکمت پيشينيان است و البته مدیون پزشکانی است که به پشتوانه دانش و مهارت و توشه عشق به همنوع ، در مسير تامین سلامت انسان ها مجدانه تلاش می نمایند. نقش و جایگاه پزشکان خدوم دانشگاه نیز در ارتقای سطح سلامت جامعه و اجرای برنامه ملی تحول نظام سلامت بسیار مثبت و اثر بخش است و همت والای ایشان با همراهی دیگر همکاران حوزه سلامت، سبب شده است در مسیر محرومیت زدایی و تامین عدالت در حوزه سلامت، گام های بلندی برداشته شود.
جامعه پزشکان کشور و استان خراسان شمالی بر خود می بالد که افرادی فرهیخته در زمینه ارتقای سلامتی و توسعه علمی کشور از جمله افزایش کیفیت آموزش در مراکز پزشکی، تولید علم و توسعه کمی و کیفی پژوهش های پزشکی، تربیت متخصصان و فراهم آوردن امکان اختراعات و ابداعات پزشکی نوین در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه ، کوشا و پویا می باشند.
تقدیر از جامعه گرانقدر پزشکی استان و دانشگاه را بر خویش فرض می دانم و امید آن دارم که اختر علم و عمل پیوسته در آسمان زندگی شما بزرگواران که علاوه بر تلاش مضاعف در کسب دانش، راه دشوار خدمت به مردم را نیز بر مبنای اصول اخلاق حرفه ای برگزیده اید، تابنده بماند و در سایه الطاف ایزد متعال در مسیر خدمت به مردم شریق استان سربلند و پیروز باشید.
                                                                         دكتر ابراهيم گلمكاني


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.