پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۸۲۸ مورد


 مدیر آمار و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از خوابگاه 16 آذر  گفت : این خوابگاه پیشرفته ترین خوابگاه در شمال شرق کشور از نظر تکنولوژی استفاده شده در حوزه فناوری اطلاعات است.

مهندس حیدر پور با اشاره به عملکرد حوزه فناوری اطلاعات در نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای و تجهیزات شبکه ای در خوابگاه 16 آذر گفت :با نگاه ویژه  ریاست محترم دانشگاه و حمایت بی دریغ معاونت محترم توسعه و منابع و همچنین پیگیری های مستمر معاون محترم فرهنگی و دانشجویی در تهیه و راه اندازی امکانات و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات طی هفته آینده تمامی تجهیزات نصب و راه اندازی می شود.

وی پوشش دهی اینترنت بی سیم در تمامی نقاط داخلی و خارجی  خوابگاه را به منظور دسترسی دانشجویان به منابع آموزشی و پژوهشی را از مهم ترین اقدامات یاد کرد و افزود : زیر ساخت فنی شبکه از بهترین تجهیزات روز جهان استفاده شده است.

مهندس حیدر پور پشتیبانی فنی از دیتا سنتر مرکزی پردیس دانشگاه را از دیگر برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات یاد کرد و بیان داشت:سایت خوابگاه با 13 کلاینت مبتنی بر VDI بهره گرفته است.

و همچنین ساختار تلفن خوابگاه 16 آذر را مبتنی بر VOIP اشاره کرد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات در بازدید 2 ساعته با همکاران زیر ساخت و شبکه دانشگاه دستورات لازم نسبت به تسریع در فرایند اجرایی کار به مسوولان مربوطه ابلاغ نمود.


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.