پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۶۷۹ مورد

شنبه ٧ دی ١٣٩٢ ساعت ٩:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 1489 نفر )

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد .

به گزارش « وب دا » مراسم تودیع دکتر «محسن رعنایی» و معارفه دکتر « محمد نادری » معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  با حضور رئیس ، معاونان ، مدیران ،روئسای شبکه های بهداشتی ودرمانی و دانشکده ها در سالن شهید رجایی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد .

دکتر « ابراهیم گلمکانی » رئیس دانشگاه در ابتدای این مراسم اظهار داشت : عبور از شرایط سخت و تنگنا هایی که در دانشگاه ما هم چون کل کشور ایجاد شده است و علت بخش بزرگی از آن تحمیل تحریم های خارجی بوده است ،در کنار صرفه جویی به نو آوری نیاز دارد .

وی تصریح کرد : نگاه های نو و اندیشه های تازه می توانند به سیستم برای عبور از این تنگنا کمک کنند و منظور این نیست که کسانی که تا پیش از این در مسندی بوده اند نتوانسته اند به درستی عمل کنند بلکه پیروی از روش دموکراتیک و مردم سالارانه نظام مد نظر است که در قالب آن فردی با ایده های نو می آید و فردی می رود تا بر مسندی دیگر منشاء خیر باشد.

وی تاکید کرد : دکتر « رعنایی» فردی پر تلاش است که نسبت به ایشان ارادت خاص دارم و بسیاری از پیشرفت های بهداشتی ، درمانی و خدمات آموزشی دانشگاه حاصل زحمات وی در مصدر معاونت توسعه بوده است .


وی خاطرنشان کرد : قبول مسئولیت مدیریت نوعی ایثار است و ممکن نیست که بدون گذشتن از بخشی از زندگی شخصی و مادی بتوان موفق عمل کرد .


به گفته دکتر « گلمکانی » سکان معاونت توسعه دانشگاه اینک به فرزندی از خطه خراسان شمالی که نیرویی ارزشی و توانمند هستند سپرده می شود و مطمئن هستم که دکتر « محمد نادری »  نیز در این جایگاه با بهره گیری از تجربیات ارزشمند خود و مشارکت جمعی موفق عمل خواهند کرد .


در ادامه این مراسم دکتر « رعنایی » ضمن تشکر از انتخاب شایسته و بجای دکتر « نادری » ، عنوان کرد : اساس کار من همواره بر صداقت و واقعیات بوده است و اگر مشکلی در کار پیش می آمد به واسطه گیر قانونی آن بوده است .

وی از تمامی مدیران و مسئولان دانشگاه که حامی وی بوده اند تقدیر و تشکر کردو از همه کسانی که سختی وظایف وی بر دوش آن ها نیز بوده است عذرخواهی نمود .

دکتر « محمد نادری » نیز در ادامه اظهار داشت : « حب الوطن من الایمان » و من فرزند این آب و خاک هستم و خوشوقتم که فرصت خدمت به مردم شریف استان نصیبم شد.

وی تاکید کرد : تمام تلاش ما باید این باشد که در راه اعتلای پرچم مقدس علوی در کشور عزیز خود و در عرصه های جهانی بکوشیم .

بر پایه این گزارش در خاتمه ابلاغ نامه دکتر « نادری » و لوح تقدیر دکتر « رعنایی» از سوی ریاست محترم دانشگاه به ایشان اعطاء شد و و معاونان ، مدیران و مسئولان دانشگاه با اهدای هدایایی از زحمات دکتر « رعنایی» تقدیر و تشکر کردند.  


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.