پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۹۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۷۶۱۸ مورد

دوشنبه ٣ مهر ١٣٩٦ ساعت ١٠:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 606 نفر )

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه به همراه زيارت عاشورا و تجليل از ايثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در دانشگاه درمسجد امام علي(ع ) برگزارشد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، سرپرست دانشگاه درابتدای اين مراسم ضمن تبريك سال تحصيلي جديد اظهار داشت: آغاز ماه مهر، رسیدن بهار علم و دانش است و متقارن شدن آن با ماه محرم  ، هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهي ازمنكر را ارج می نهيم.

دكتر" علي حق بين " افزود:ماه محرم كه فلسفه آن امر به معروف و نهي ازمنكر است، درس هايي به ما مي دهد كه بعد از١٤٠٠ سال هنوز از ارزش بسیار والایی برخوردار است.

وي تصريح كرد: ٨ سال دفاع مقدس مملكت ما را بيمه كرد تا بتوانيم با وجود سختي ها ، پرتوان پیش برویم .

وي با بيان اين كه بنيه پزشكي کشورمان در ٨ سال دفاع مقدس افزایش یافت و بیش از پیش شكل گرفت ، بیان داشت: اميدواريم همه ما بتوانيم راه امام حسين(ع ) را ادامه دهيم و آن را به درستی به نسل های آينده انتقال دهيم.

بر پایه این گزارش درپايان مراسم از ١٧ نفر از شاغلین دانشگاه که از رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس بوده اند و در آن دوران در سنين ١٤ تا١٦سالگي درجبهه ها حضور داشتند تجليل به عمل آمد ،سپس با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه با آرمان های امام راحل و شهدای انقلای و دوران دفاع مقدس تجدید پیمان گردید


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.