پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۲۶۰ مورد

سه شنبه ٤ مهر ١٣٩٦ ساعت ٩:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 1212 نفر )

امسال شعار روز جهانی به « کیفیت هوای آزاد و هوای داخل ساختمان » نام گذاری شده است.

به گزارش « وب دا » مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به 4 مهرماه روز جهانی بهداشت محیط و قدردانی از زحمات بازرسان بهداشت محیط  بیان کرد: هر سال شعاری را در این خصوص سرلوحه دست اندرکاران ، مدیران و سیاستگذاران حوزه بهداشت قرار می دهند که امسال نیز شعار کیفیت هوای آزاد و هوای داخل ساختمان و اهمیت آن بر سلامتی را انتخاب و اعلام نموده اند.

مهندس « محمود بهنیا » تصریح کرد : از این رو معاونت بهداشتی استان نیز با بکارگیری 65 نفر نیروی متخصص بهداشت محیط شاغل در حوزه بازرسی، فعالیت هایی از قبیل تدوین پروفایل حاملان انرژی نامطلوب در روستاهای مشمول را در دست تهیه دارد.

این مسئول همچنین افزود : این برنامه بیشتر بر روی کیفیت هوای داخل ساختمان در روستاهایی که سوخت آن ها گاز نیست و از سوخت های فسیلی و ... استفاده می کنند اجرا خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : در خصوص کیفیت هوای آزاد نیز ضمن همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط از قبیل محیط زیست ، شهرداری و ... فعالیت های همچون چاپ و توزیع پمفلت های آموزشی و برگزاری برنامه های مرتبط با این موضوع را اجرا خواهیم نمود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.