پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۲۳۸ مورد


بالغ بر 694 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های مصوب سفر رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اختصاص یافته است .

به گزارش وب دا سرپرست دانشگاه با تبریک فرارسیدن سالروز سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان و با اشاره به 33 پروژه مصوب سفر در دانشگاه که اکثر آن ها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است ، اظهار داشت : احداث و تجهیز بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن (ع) در بجنورد ، احداث و تجهیز مرکز تشخیص سرطان در بجنورد و احداث و تجهیز کلینیک تخصصی در بجنورد از جمله این پروژه ها می باشند .

هم چنین دکتر « علی حق بین » به احداث پایگاه های بهداشتی درمانی شهری امام علی (ع)، شهری شماره 3 ، شهری امام هادی (ع)، شهری علیا، شهری شرق سپاه، شهری شهید کامیاب و مراکز بهداشتی درمانی روستایی کلاته ابریشم، روستایی دراقانلو، روستایی کارخانه قند، روستایی کشک آباد، روستایی بیارکرد و مرکز بهداشتی درمانی روستایی ینگه قلعه به عنوان پروژه های بهداشتی مصوب سفر رهبری در استان که تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است ،اشاره نمود .

وی با اشاره به خرید تجهیزات پزشکی جهت بیمارستان های استان از محل اعتبارات سفر رهبری ، هم چنین افزود : احداث پایگاه های اورژانس شهری شماره 2، شهری جاجرم، جاده ای قلعه جق، شهری راز ، جاده ای گرماب، جاده ای مهمانک، جاده ای حصارگرمخان نیز از محل اعتبارات این سفر انجام پذیرفته است .

وی در ارتباط با پروژه هایی که در حال احداث می باشند نیز گفت :  احداث و تجهیز دانشکده دندانپزشکی ، احداث و تجهیز بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام علی(ع) در بجنورد ، پایگاه های اورژانس شهری شماره 3 و شهری شیروان و احداث پایگاه ستاد هدایت استان جزو این پروژه ها هستند .

دکتر « حق بین » تصریح کرد : احداث برخی از پروژه ها نیز با اعتبارات تکمیلی سال 96 به انجام خواهد رسید که از آن جمله می توان به احداث پایگاه اورژانس شهری گرمه ، جاده ای اسدلی ،جاده ای پیش قلعه و جاده ای چهاربید اشاره نمود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.