پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۰۹۶ مورد

سه شنبه ٢٥ مهر ١٣٩٦ ساعت ١١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 603 نفر )

سامانه تیکتینگ(ثبت درخواست پشتیبانی) در ستاد دانشگاه فعال شد.

به گزارش وب دا مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت:این سامانه به منظور ثبت درخواست های همکاران در خصوص پشتیبانی و درخواست های حوزه فاوا راه اندازی شده است.

مهندس"جواد حیدرپور" اظهار داشت:کاربران می توانند با مراجعه به سایت فاوای دانشگاه  قسمت ثبت تیکت فاوا پس از وارد نمودن شماره ملی و رمز ورود به اینترنت درخواست ارسال کرده و وارد پنل ثبت درخواست ها شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

به گفته وی کاربران در این سامانه می توانند تمامی درخواست ها را پیگیری نمایند و از نتیجه آن در کمترین زمان ممکن مطلع گردند.

وی تاکید کرد: کابران می توانند نسبت به رضایت و عدم رضایت از اقدام انجام شده امتیاز دهی نمایند .

وی یکی از اهداف این سامانه را سهولت کار و دسترسی آسان کاربران عنوان و تصریح کرد:تمامی اقدامات ثبت شده در این سامانه مورد تحلیل قرار می گیرد.

وی اظهار داشت:رفع نواقص ساختار فرایندهای اداری و سیستمی منجر خواهد شد عملکرد کارکنان فاوای دانشگاه مدام در این سیستم به منظور ارزشیابی و اضافه کار رصد شود.

"حیدرپور " تصریح کرد:این سامانه توسط تحلیل گران و برنامه نویسان دانشگاه  قابلیت ارائه خدمت به تمامی واحدهای دانشگاه را دارد.

وی خاطرنشان کرد:این سامانه در آبان ماه امسال به صورت پایلوت در ستاد دانشگاه  اجرا می شود و از آذر ماه تمامی واحد های فاوای دانشگاه در ارتباط خواهند بود.

به گفته وی تمامی کارکنان ستاد دانشگاه می توانند درخواست های خود را از طریق این سامانه ثبت  نمایند و از همان طریق نیز پیگیر درخواست های خود باشند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.