پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۳۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۴۶۴۸ مورد


جلسه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه گفت:در اجرای برنامه ارتقا نظام جامع پاسخگویی به شکایات جلسه ای به همین منظور در مورخ 13/8/96 در محل سالن اندیشه با حضور کارشناسان اداره بازرسی و مسئولین رسیدگی به شکایات واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید.

"دکتر حجازی" دبیر این جلسه اظهار داشت: از آنجا که ماهیت وجودی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به آن ، ارائه خدمات سلامت به مردم  است لذا برقراری ارتباط موثر با خدمت گیرندگان و شناسایی و تحلیل نیازها و انتظارات آنان می تواند سبب بهبود فرایندها ، ارتقا سطح رضایت خدمت گیرندگان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب گردد.

در این جلسه پیش نویس شیوه نامه رسیدگی به شکایات ،نحوه ثبت شکایات در فرم های آماری و استفاده از سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات و ثبت و پیگیری گزارشات ارباب رجوع مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.