جلسه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برگزار شد.
به گزارش وب دا رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه گفت:در اجرای برنامه ارتقا نظام جامع پاسخگویی به شکایات جلسه ای به همین منظور در مورخ 13/8/96 در محل سالن اندیشه با حضور کارشناسان اداره بازرسی و مسئولین رسیدگی به شکایات واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید.
"دکتر حجازی" دبیر این جلسه اظهار داشت: از آنجا که ماهیت وجودی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به آن ، ارائه خدمات سلامت به مردم است لذا برقراری ارتباط موثر با خدمت گیرندگان و شناسایی و تحلیل نیازها و انتظارات آنان می تواند سبب بهبود فرایندها ، ارتقا سطح رضایت خدمت گیرندگان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب گردد.
در این جلسه پیش نویس شیوه نامه رسیدگی به شکایات ،نحوه ثبت شکایات در فرم های آماری و استفاده از سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات و ثبت و پیگیری گزارشات ارباب رجوع مورد نقد و بررسی قرار گرفت.