پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۶۷۱ مورد


نشست مشترک سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش « وب دا » مهندس « پیمان فیضی » در این جلسه که با حضور همکاران روابط عمومی برگزار شد ، بر ضرورت تشکیل کمیته مشترک برگزاری مراسم و تشریفات از سوی روابط عمومی دانشگاه و مدیریت فرهنگی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد پایگاه خبری معاونت فرهنگی دانشجویی(مفدا) ، همچنین به لزوم توجه بیشتر به اطلاع رسانی اخبار دانشگاه از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی تاکید نمود و افزود: این معاونت با بهره گیری از پتانسیل بالای ظرفیت های دانشجویی می تواند با تشکیل تیم خبرنگاران دانشجو ، در راستای پوشش وسیع و دقیق و  ارائه اخبار به موقع با بهره گیری از توان کادری سازمان یافته و آموزش دیده در زمینه خبر اقدام نماید .

در ادامه دکتر "فریمان ابراهیم زاده"معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز یکی از اصول مهم مدیریت را اطلاع رسانی به موقع  عنوان نمود و اظهار داشت:در هزاره سوم نیز تعریف مدیریت دریافت به موقع اطلاعات برای تصمیم گیری بهتر است و روابط عمومی نقش برجسته ای در این امر مهم دارد.

وی برای تشکیل کمیته برگزاری مراسم و تشریفات دانشگاه اعلام آمادگی کرد و افزود: تشکیل این کمیته نیازمند برگزاری جلسات متعدد است تا ساختار لازم شکل گرفته و تبدیل به مصوبه شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.