پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۳۶۸ مورد


سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مسئول تحریریه روزنامه خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش وب دا طی این دیدار مهندس "پیمان فیضی"ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، روزنامه خراسان شمالی را یکی از روزنامه های تاثیر گذار و پر مخاطب استان عنوان نمود و نخستین گام خود  برای تعامل بیشتر با رسانه های استان را برگزاری نشست با معاونین و مدیران دانشگاه در خصوص ضرورت تعامل نزدیک با خبرنگاران بیان کرد .

به گفته وی دولت در حوزه بهداشت و درمان خدمات بسیار ارزشمندی ارائه داده است و افزایش حجم کار و ارائه خدمات، قطعا سبب خواهد شد بیشتر مورد نقد قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که خدمات بزرگی تاکنون صورت گرفته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت با حداقل هزینه ها ،خدمات بیشتر و مطلوب تری به عموم مردم ارائه می شود ،تاکید کرد :باید بازتاب ارائه خدمات به منظور افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه به خوبی وجود و نمود داشته باشد چرا که اگر مردم رضایتمندی داشته باشند به استحکام نظام کمک خواهد نمود .

وی توجه مدیران دانشگاه به گزارشات و نقدهای مطرح شده در رسانه ها را حایز اهمیت دانست و افزود: فعالیت های بی شمار حوزه سلامت،عملکردها و تلاش ها باید منعکس شود.

مهندس«فیضی» با بیان خدا قوت به خبرنگاران روزنامه خراسان شمالی تصریح کرد: این رسانه به دغدغه های موجود در چگونگی ارتباط با دستگاه ها واقف است .

مهندس"پور خیاط "نیز در ادامه از تشکیل واحد افکار سنجی در روابط عمومی دانشگاه جهت تحلیل محتوای مطبوعات خبر داد.

به گفته وی رصد کامل اخبار فضای مجازی و مطبوعات ، رسانه ها در روابط عمومی دانشگاه انجام می شود.

وی افزود: خبرنگاران استان برای تهیه گزارش و مصاحبه با مسئولان دانشگاه شایسته است از مسیر هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه اقدام نمایند تا فرایند تسهیل گردد.

وی اظهار داشت:سعی داریم به سمت روابط عمومی نوین حرکت کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه «خسروی»مسئول تحریریه روزنامه خراسان شمالی نیز تصریح کرد:دانشگاه علوم پزشکی با گستره فعالیت وسیع پیام آور سلامت در استان بوده و در سال های اخیر گام های خوبی در بحث ارتقاء سطح سلامت برداشته شده است اما انعکاس آن مناسب نبوده و این خلأ را همواره شاهد بودیم که مردم از خدمات گسترده نظام سلامت کمتر مطلع بوده اند .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.