پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۶۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۰۲۹ مورد

چهارشنبه ١ آذر ١٣٩٦ ساعت ١٣:٤٤ ب.ظ   ( بازدید : 618 نفر )

مراسم تجلیل از چهره های برتر قرآنی دانشگاه به مناسبت هفته قرآن و بسیج در مسجد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و رئیس دانشگاه علوم قرآنی برگزار شد ،ضمن قرائت زیارت عاشورا و برپایی کرسی قرآن کریم ،مدیرفرهنگی گزارشی از فعالیت های هفته قرآن ارائه نمود و هدف از برگزاری این محفل را تجلیل از چهره های قرآنی عنوان کرد.

دکتر"صولتی"اظهار داشت:مراسم تقدیر از منتخبان چهره های برتر قرآنی برای اولین بار در دانشگاه به همت معاونت فرهنگی برگزار شده است.

وی در ادامه به رویکرد ویژه به فعالیت های قرآنی،دینی،مذهبی و فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه اشاره نمود و در خصوص اهمیت و برکات حفظ و قرائت قرآن کریم در زندگی مطالبی عنوان کرد.

به گفته وی به سه محور اساسی استاد، دانشجو و کارمند در این واحد در جهت اهتمام فعالیت های قرآنی ارج می نهیم و این سه محور ، محور اصلی دانشگاه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان «به قرائت قرآن، تدبر در قرآن و عمل به فرامین قرآنی در زندگی روزمره تأکید می کنند» افزود: امید است با بسترسازی مناسب و برنامه ریزی کامل و منسجمی که در دانشگاه ها به خصوص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی وجود دارد بتوانیم در حوزه مسائل دینی و فرهنگی مشابه دیگر حوزه ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد و در بخش اساتید حجت الاسلام دکتر موسوی جاجرمی،در بخش کارکنان مجتبی بلاغی از شبکه بهداشت و درمان فاروج و در بخش دانشجویان محبوبه پویان مهر دانشجوی رشته بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.