پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۲۱۷ مورد


نشست مشترک سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با رئیس حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد .

به گزارش وب دا مهندس « پیمان فیضی » در این نشست که با حضور همکاران مدیریت روابط عمومی دانشگاه برگزار گردید ، بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های مشترک در قالب تفاهم نامه همکاری تاکید کرد و گفت : تمام سعی ما این است که بتوانیم با استفاده از پتانسیل های فنی و هنری در زمینه های مستندسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی بهینه ، فرهنگ سازی و آموزش سلامت در سطح جامعه را نمود بخشیم .

رئیس حوزه هنری استان نیز با اشاره به اهمیت نقش هنر در انتقال مفاهیم و نمود اقدامات انجام شده تصریح کرد : هر پیامی اگر بخواهد در جامعه ماندگار شود باید در قالب هنر نمود پیدا کند و در هر حوزه ای حتی بهداشت و درمان می توان از ظرفیت هنر بهره گرفت و فرهنگ سازی کرد.

«نمازی» با بیان اینکه حوزه هنری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی ،انتقال پیام های انقلاب به زبان هنر را از ابتدای شکل گیری برعهده داشته و یکی از ویژگی های حوزه هنری حضور نیروهای جوان ، متخصص و متعهد است ، افزود : حوزه هنری پایه گذار جشنواره کاریکاتور در کشور و قطب کاریکاتور کشوری است و از 7 واحد تخصصی هنری تشکیل شده است .

این مسئول دامنه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی را بسیار وسیع و شامل فعالیت های سلامت محور ، بهداشتی ، درمانی ، روانشناسی ، مشاوره ای و ... بیان کرد و گفت :بسیاری از کارکردهای دانشگاه مانند نقش امدادی در دوران دفاع مقدس نشان داده نشده و باید اقدامات جهادی و ایثارگری های همکاران این حوزه در دوران انقلاب ،دفاع مقدس و پس از آن ، در بحران هایی چون زلزله و ... معرفی گردد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.